שגיב יחזקאל: "שמח להיות כאן, אין על מדינת ישראל בעולם"

play
הכדורגלן שגיב יחזקאל חוזר לישראל אחרי המעצר בטורקיה | ברני ארדוב
אחרי הסיוט בטורקיה: שגיב יחזקאל נחת בישראל. צפו בקבלת הפנים 02:21

את הבוקר הוא התחיל בחקירת משטרה, ולאחר שהתייצב בפני שופט ושוחרר, עשה שחקן נבחרת ישראל את דרכו ארצה מטורקיה במטוס פרטי, מלווה במשפחתו: "אין תשובה כרגע איפה אשחק, רק רציתי להגיע הביתה. שמח לראות את האוהדים שבאו"

(גודל טקסט)

בשעה טובה ומוצלחת, נחת היום (שני) אחר הצהריים שגיב יחזקאל בישראל. שחקן אנטליאספור נעצר אמש על ידי משטרת אנטליה, אחרי שהעז לחגוג את השער מול טרבזוסנפור עם תנועת מחווה לחטופים בעזה. הבוקר כבר הובא בפני שופט, שוחרר, ולבסוף עשה את דרכו בחזרה ארצה על מטוס פרטי, מלווה במשפחתו. לפי דיווחים בתקשורת הטורקית, הוא יצטרך לחזור לטורקיה כדי לעמוד למשפט.

השחקן שנחת בישראל דיבר מיד עם נחיתתו בנתב"ג וסיפר: "עברו הרבה דברים, נדבר על זה בהמשך. אין על מדינת ישראל בעולם, שמח להיות כאן. חיכיתי להגיע. אין תשובה כרגע איפה אשחק. לא דיברתי עם אף אחד, רק רציתי להגיע הביתה. שמח לראות כאן את כל האוהדים".

לאחר מכן כתב השחקן הישראלי באינטסגרם: "מדינה יקרה שלי, לא יודע מאיפה להתחיל להודות לכם על כל האהבה והתמיכה המטורפת הזאת. זה באמת לא מובן מאליו. עברנו יומיים לא פשוטים, מבטיח לחזור לכולם לאט לאט. מתפלל לרפואת הפצועים, חזרת החטופים והחיילים הגיבורים שלנו בריאים ושלמים. שוב תודה לכולם על הכל, עם ישראל חי!".

סטורי של שגיב יחזקאל אחרי החזרה מטורקיה לישראל
| צילום מסך, אינטסגרם שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל נוחת בנתב"ג לאחר שנעצר בטורקיה. 15 בינואר 2024
ברוך הבא. יחזקאל | יותם רונן
הכדורגלן שגיב יחזקאל חוזר לישראל אחרי המעצר בטורקיה
התקבל בשמחה על ידי אוהדי באר שבע. יחזקאל | ברני ארדוב

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך את יחזקאל על שובו לישראל: "ברוך הבא הביתה, שגיב! שמחים לבשר על חזרתו הביתה של השחקן הישראלי שגיב יחזקאל יחד עם משפחתו. אני מודה לכל הגורמים שפעלו במהלך כל הלילה והבוקר במסירות ובאחריות לפיתרון הסוגיה ובתוכם, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, אנשי משרד החוץ, השב"כ וארגון המוסד".

הכדורגלן שגיב יחזקאל חוזר לישראל אחרי המעצר בטורקיה
זוכה לאהבה גדולה בישראל | ברני ארדוב
אוהדי הפועל באר שבע ממתינים לשגיב יחזקאל בשדה התעופה
אוהדי באר שבע מחכים ליחזקאל | ברני ארדוב
שגיב יחזקאל חוגג שער
פרשה שחצתה מזמן את גבולות הספורט. יחזקאל | צילום מסך, ספורט1

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

יחזקאל טען: "רוצה שהמלחמה תיגמר, בגלל זה עשיתי את המחווה" במשרד החוץ תכננו להוציא את שגיב יחזקאל מטורקיה – אך אז נעצר הכל בגלל חגיגת השער: שגיב יחזקאל נעצר ונלקח לחקירה במשטרה איחד את העם: הכדורגל הישראלי עומד מאחורי שגיב יחזקאל אם יסיים דרכו בטורקיה: הפועל באר שבע תפעל להחזיר את שגיב יחזקאל שגיב יחזקאל הושעה מאנטליאספור, הנשיא: "חוזהו יבוטל" מחווה לחטופים על אדמת טורקיה: יחזקאל כבש מבישול של ספורי

יחזקאל עדיין מחזיק כמובן בחוזה באנטליאספור, שפועלת מול פיפ"א ואופ"א במטרה למכור אותו לקבוצה שלישית העונה ובכך למקסם עליו רווחים. שחקן הכנף רשם העונה שישה שערים ושני בישולים ב-13 משחקים במסגרת הליגה הטורקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי