מטריף את אירופה: המועדון הענק שעשוי להחתים את אוסקר גלוך

play
אוסקר גלוך | GettyImages, Severin Aichbauer
כל הבישולים של אוסקר גלוך העונה 06:02

אחרי ברצלונה, ארסנל ואסטון וילה, באנגליה טוענים שקבוצה בכירה נוספת עוקבת אחר היהלום הישראלי: "הוא רק ישתפר עם הזמן, מעבר למועדון גדול יעלה את רמת האיכות סביבו ויוציא ממנו את המיטב"

(גודל טקסט)

עתידו של אוסקר גלוך ממשיך להעסיק את ענקיות היבשת. אחרי הדיווחים על התעניינות מצד אסטון וילה וארסנל, כעת נטען כי גם מנצ'סטר יונייטד הגדולה עוקבת אחר מצבו של הישראלי ועשויה לנסות להחתימו בקיץ הקרוב. קבוצות נוספות שהוזכרו כמועמדות לרכוש את שחקן זלצבורג ונבחרת ישראל הן ליברפול, ברצלונה וניוקאסל, כאשר גם אינטר, רומא ויובנטוס הוזכרו.

בתקשורת האנגלית נכתב כי "גלוך בן ה-19 רק ישתפר ככל שימשיך לצמוח, בעוד שמעבר למועדון גדול יותר יעלה גם את רמת האיכות סביבו ויוציא ממנו את המיטב". עם זאת, טענו כי "במנצ'סטר יונייטד צפויה לו תחרות קשה, כשעל המשבצת שלו משחק ברונו פרננדש שנחשב לשחקן החשוב ביותר של השדים האדומים ולא מן הנמנע כי העובדה הזו תשפיע על הבחירה של הישראלי".

שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך | GettyImages, Gualter Fatia

אתמול דווח כי סקאוט מטעמה של ארסנל נכח במשחק של רד בול זלצבורג נגד לינץ במטרה לצפות מקרוב ביהלום הישראלי, ששווי השוק שלו (על פי "טרנספרמרקט") כבר עומד על כ-15 מיליון יורו. נציגי התותחנים התרשמו גם הפעם מהיכולות של גלוך, אחריו החלו לעקוב לפני זמן מה.

כזכור, ברצלונה ניסתה להחתים את גלוך לפני מעברו ממכבי תל אביב לרד בול זלצבורג, אבל הקשר העדיף את החממה האוסטרית. גלוך עומד העונה על מאזן של שישה שערים ושבעה בישולים בכל המסגרות.

"מאז שאני זוכר את עצמי, מגיל קטן כשרק התחלתי לשחק כדורגל, אני אוהד את ריאל מדריד", סיפר גלוך לפני כשנה שנשאל האם זו הסיבה שהוא סירב להצעה מברצלונה: "לא, אין קשר. כששחר (גרינברג) הסוכן שלי התקשר להגיד לי שברצלונה רוצה אותי התרגשתי מאוד. אבל הם הצטרפו למירוץ מאוחר מדי ונזכרו כשכבר היינו נעולים על זלצבורג וידענו שזאת הבחירה הכי טובה עבורי. בסוף אני מאמין שקיבלנו החלטה נכונה כשבחרנו בהם ולא בברצלונה. יותר הגיוני בשביל ההתפתחות שלי כשחקן".

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי