שיא הדרמה: בן שמעון ספג בדקה ה-92, במחזור הבא משחק על האליפות

play
לא התרגש מההפסד. בן שמעון | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4 06:41

א.א.ק לרנקה הסתפקה ב-1:1 נגד אנורתוזיס והשוותה את המאזן לזה של אפואל ניקוסיה. תהיה חייבת ניצחון במשחק העונה כדי לזכות

(גודל טקסט)

רן בן שמעון פספס הערב העפלה דרמטית לפסגת הטבלה בקפריסין, אבל עדיין יוכל להצעיד את א.א.ק לרנקה לאליפות ראשונה בתולדותיה – במחזור הסיום ב-11 במאי. המאמן בן ה-53, שיתחיל את עבודתו בנבחרת ישראל אחרי שהעונה באי השכן תסתיים, היה קרוב מאוד למהפך בפסגה הערב (ראשון), אבל קבוצתו ספגה בדקה ה-92 ונשארה במקום השני.

א.א.ק לרנקה הוליכה הערב 0:1 על אנורתוזיס פמגוסטה בזכות שער של רפא לופס, אבל כריסטיאן מאקון איזן בתוספת הזמן וקבע 1:1 בסיום. אפואל ניקוסיה הפסידה במקביל 1:0 לאומוניה בדרבי, אבל נשמה לרווחה אחרי שהתברר שא.א.ק לא הצליחה לנצח. כעת לשתי הקבוצות 72 נקודות, אבל היתרון בצד של אפואל.

הדרמה תגיע לשיאה ביום שבת ה-11 במאי, עם משחק עונה שהוא גם משחק אליפות. אפואל ניקוסיה תארח את א.א.ק לרנקה כשהיא מוליכה את הטבלה בזכות יתרון במאבקי הראש-בראש העונה. אם הקבוצה של בן שמעון תנצח, היא תזכה באליפות ראשונה אי פעם והוא יזכה באליפות השנייה בקריירה אחרי זו עם עירוני קרית שמונה בעונת 2011-12.

בן שמעון מונה לתפקיד ב-11 בנובמבר והצעיד את הקבוצה להצלחה מסחררת. ב-24 משחקי ליגה תחת המאמן הישראלי, א.א.ק לרנקה רשמה 17 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ושני הפסדים. 56 נקודות מ-72 אפשריות.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד
רן בן שמעון | קובי אליהו

בן שמעון כאמור יסיים את תפקידו בלרנקה בתום העונה ויעבור לאמן את נבחרת ישראל במקום אלון חזן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי