צמד לאוסמה חלאיילה במדי גבאלה, עומר אצילי פתח בניצחון אל עין

החלוץ הבקיע פעמיים ב-2:3 בדרבי הישראלי באזרבייג'אן מול סבאיל של לוגסי, 80 דקות לשחקן הכנף ב-0:1 על חורפקאן באמירויות

(גודל טקסט)

עומר אצילי שיחק הערב (שני) 80 דקות במדי אל עין, שניצחה 0:1 את חורפקאן במסגרת הליגה של איחוד האמירויות. הרנן קרספו העלה הרכב משני לחלוטין, כשהקבוצה נערכת לגמר ליגת האלופות של אסיה (המשחק הראשון מבין שניים מול יוקוהמה מרינוס יהיה בשבת ב-13:00, ביפן). אצילי קיבל הזדמנות ב-11 והיה מעורב בשער הניצחון, כאשר הכין לעבדולקארים טראוורי, השוער הדף ועל הריבאונד היה סולטן אל שאמשי שהכריע. אל עין נמצאת במקום השלישי עם 39 נקודות.

* מונס דאבור שיחק 84 דקות וספג כרטיס צהוב ב-1:3 הביתי של שבאב אל אהלי דובאי על אל שארג'ה. קבוצתו במקום השני, מרחק תשע נקודות מהמוליכה אל וואסל וביתרון שבע נקודות על פני אל עין, במאבק על הכרטיס השני לליגת האלופות.

* אוסמה חלאיילה הגיע לשמונה שערים העונה בליגה האזרית, עם צמד במדי גבאלה שגברה 2:3 בחוץ על סבאיל, אצלה ידין לוגסי פתח (ספג צהוב והוחלף בדקה ה-75) וניר ברדע ישב על הספסל. חלאיילה השווה בדקה ה-20 עם ריבאונד מקרוב אחרי שהניסיון הראשון שלו נבלם, קבוצתו הפכה בדקה ה-32, סבאיל השישית השווה בדקה ה-40 עם פנדל שני, ובדקה ה-56 הכריע החלוץ הישראלי את המשחק, גם הוא מהנקודה הלבנה. גבאלה במקום האחרון וירדה ליגה מזמן.

אוסמה חלאיילה שחקן גבאלה
אוסמה חלאיילה שחקן גבאלה | אתר רשמי, גבאלה

* אמירייטס קלאב, ללא דיא סבע, ניצחה 0:2 את איתיאחד קאלבה במשחק תחתית באיחוד האמירויות וצימקה את הפער מחוף מבטחים לשש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי