"אינטר פנתה": תג המחיר של גלוך יגיע ל-50 מיליון יורו?

באיטליה טוענים שהנראזורי מתעניינים בקשר, ובטוחים: "הוא שווה לפחות 25 מיליון יורו, אבל זלצבורג יכולה לדרוש סכום כפול"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אוסקר גלוך עשוי להיות אחד השחקנים המסקרנים ביותר בטורניר הכדורגל האולימפי – ולא רק עבור הצופה הישראלי הממוצע. בורוסיה דורטמונד ור.ב לייפציג כבר הוזכרו כמועמדות לרכוש את הקשר בקיץ, קבוצות מובילות בפרמיירליג כבר עוקבות אחריו תקופה ארוכה וכעת טוענים באיטליה כי גם אינטר נכנסה למירוץ.

בכתבת פרופיל אודות גלוך במגזין "11Contro11", תואר גלוך כאחד הכישרונות הבולטים באירופה, ונכתב כי "יש לו פוטנציאל עצום לרמות הגבוהות".

בכתבה טענו כי אינטר פנתה לרד בול זלצבורג לאחרונה, במטרה לגשש מהו הסכום הדרוש כדי לרכוש את גלוך. התשובה נשמעת קצת מפתיעה.

"גלוך כמעט שילש את ערכו בשוק מרגע שעבר ממכבי תל אביב לזלצבורג. נכון לעכשיו הוא שווה לפחות 25 מיליון יורו, אבל התחושה בזלצבורג היא שהוא יימכר בסכום הרבה יותר גבוה", כתבו. "למעשה, יתכן שהקבוצה שתשים את היד על גלוך תצטרך לשלם יותר מכפול מהסכום המדובר, ולהגיע ל-50 מיליון יורו".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג | אימג'בנק GettyImages, Franz Kirchmayr

גלוך, שחתום בשורות זלצבורג עד קיץ 2027, סיים את העונה החולפת עם 9 שערים ו-18 בישולים בכל המסגרות. בימים אלה הוא מתכונן להופעה היסטורית עם נבחרת ישראל באולימפיאדת פריז, אחרי שקיבל אישור מיוחד מזלצבורג להשתתף במשחקים.

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך, אינטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי