סולומון פתח בטוטנהאם לראשונה מאז ספטמבר, שער לווייסמן

play
"לא הצליח להשפיע כפי שהיה רוצה". סולומון | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins
"מילסון לוקח ללב את שריקות הבוז, אני לא יודע איך זה ייפתר" 41:17

הישראלי עלה ב-11 של פוסטקוגלו מול הארטס הסקוטית במשחק אימון, אך התקשה להרשים ב-45 דקות וזכה לציון 6: "מתקשה בפעולה האחרונה". צפו בחלוץ כובש בגרנאדה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

עונת הבכורה של מנור סולומון בטוטנהאם הייתה קשה במיוחד בעקבות הפציעה שספג בתחילת אוקטובר בשנה שעברה, הובילה לשני ניתוחים בברכו הימנית והשביתה אותו לכל אורך העונה. לפני ארבעה ימים הוא עלה לכר הדשא למשחק ראשון מאז הופעתו הרשמית האחרונה ב-30 בספטמבר, משחק שהיה סגור לתקשורת ולקהל וכמעט שלא דלפו פרטים אודותיו, והערב (רביעי) הוא עלה לראשונה ב-11 של אנג' פוסטקוגלו, כאשר טוטנהאם פגשה את הארטס הסקוטית.

על פי הדיווחים טוטנהאם ממשיכה לחפש להתחזק בהתקפה והערב היא עדיין חסרה את שחקניה הדרום אמריקאים שהיו בקופה אמריקה וביניהם רישרליסון הברזילאי, כך שסולומון זכה לקבל את חולצת ההרכב בכנף שמאל לצדם של יונג מין סון, ברנן ג'ונסון, דיאן קולוסבסקי וגם ג'יימס מדיסון בחלק ההתקפי.

סולומון הוחלף במחצית ביחד עם כל השחקנים – פוסטקוגלו ביצע 11 שינויים בהפסקה – כאשר טוטנהאם הוליכה 0:1 משער של ברנן ג'ונסון, במהלך שבו הישראלי לא היה מעורב. באתר "פוטבול לונדון" הוא זכה לציון 6, הנמוך ביותר מבין שחקני ההתקפה, ונכתב עליו: "היו לו פעולות טובות, אבל הוא מתקשה בפעולה האחרונה".

כאמור, סולומון הספיק לערוך חמש הופעות פרמיירליג בעונה שעברה וב-198 הדקות ששיחק הספיק לבשל פעמיים. בממלכה סבורים שהוא ייצא להשאלה העונה ועל כן משחקי האימון הקרובים, בהנחה שימשיך לזכות בהם לקרדיט, יכולים להיות קריטיים עבורו ולא רק בשל העובדה שחזר מפציעה ארוכה במיוחד.

סולומון, יש לציין, כמעט בישל בדקה ה-42 לסון, אבל הדרום קוריאני לא הצליח להשתלט על המסירה מהישראלי והחמיץ הזדמנות ענקית. שלוש דקות לפני כן כבשה טוטנהאם מבעיטה של ברנן ג'ונסון. במחצית השנייה שותפו כמעט רק שחקני המילואים והסגל הרחב.

* ליגיונר נוסף ששיחק הערב זהו שון וייסמן, שחזר בינתיים לגרנאדה שלה הוא שייך. הישראלי כבש את שער השוויון של הספרדים בדקה ה-22, שקבע 1:1 נגד אורלנדו פיירטס מדרום אפריקה, תוצאה שלא השתנתה עד הסיום. כזכור, וייסמן שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בסלרניטנה האיטלקית שירדה לליגת המשנה ויהיה מעניין לראות אם בעונה הקרובה ישחק בגרנאדה, שירדה לליגת המשנה בספרד.

עוד באותו נושא: טוטנהאם, מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי