"פשוט שמח לשחק": הקאמבק המבטיח של מנור סולומון

play
מנור סולומון, טוטנהאם | GettyImages, Marc Atkins
"מילסון לוקח ללב את שריקות הבוז, אני לא יודע איך זה ייפתר" 41:17

הישראלי חזר להרכב אחרי 10 חודשים והראה ניצוצות, פוסטקוגלו יודע שיקח זמן עד שהוא יסיר חלודה, אבל באנגליה מתמקדים בצד החיובי

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

אחרי תקופה קשה וכשברקע חרושת של שמועות בנוגע לעתידו בטוטנהאם, מנור סולומון חזר למגרשים. 10 חודשים מאז הפעם האחרונה, שחקן הכנף פתח בהרכב של הספרס במשחק אימון נגד הארטס הסקוטית, וקיבל 45 דקות שנועדו בעיקר להסיר חלודה.

סולומון קיבל את הצ'אנס גם על רקע החיסורים הרבים בסגל, כולל השחקנים הדרום אמריקאים של טוטנהאם ששיחקו בקופה אמריקה, והראה ניצוצות.

"הוא פספס תקופה ארוכה, ולא שיחק כדורגל הרבה זמן, כך שאני חושב שהוא פשוט שמח להיות על המגרש ולשחק. הוא עושה קדם עונה טוב, ואני מקווה שהדקות שהוא מקבל יעזרו לו לחזור במהירות", אמר המאמן אנג' פוסטקוגלו בסיום.

מנור סולומון, טוטנהאם
מנור סולומון, טוטנהאם | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins

בתקשורת האנגלית העדיפו להתמקד בצדדים החיוביים בהופעה של סולומון, ובאתר האוהדים "Spurs Webb" כתבו כי "בהתחשב בעובדה שלא שיחק כל כך הרבה זמן, הוא נראה די חד". באותו אתר קיבל סולומון ציון 6, ונכתב עליו כי "הוא רשם מסירה מבריקה לסון, שלא הסתיימה בשער". גם באתר "פוטבול לונדון" קיבל סולומון את הציון 6. "עשה תנועות טובות, אך התקשה בפעולה האחרונה", נכתב.

עוד באותו נושא: טוטנהאם, מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי