בכורה רשמית ותואר ראשון לענאן חלאילי במדי סן ז'ילואז

play
פדה לייסן אוניון סן ז'ילואז | רויטרס
צפו: חלאילי ערך בכורה במדי אוניון סן ז'ילואז וזכה בתואר ראשון בבלגיה 03:12

מחזיקת הגביע זכתה בסופרקאפ הבלגי אחרי 1:2 על ברוז', הישראלי נכנס בתוספת הזמן. משחק בלהות לדורון ליידנר בציריך, 45 דקות למנור סולומון ב-0:2 על ק.פ.ר בהכנה. שער לכרם זועבי

(גודל טקסט)

ענאן חלאילי אומנם נכנס רק בתוספת הזמן, אבל היה שותף למשחק הראשון והתואר הראשון של אוניון סן ז'ילואז. מחזיקת הגביע גברה 1:2 על קלאב ברוז' האלופה וזכתה בסופרקאפ הבלגי. קמרון פוארטס קבע 0:1 בפנדל (40) ופדה לייסן הכפיל (47). ציוליס היווני צימק (79) בשער יפה, אבל ברוז' לא הצליחה להשיג את ה-2:2. חלאילי כאמור נכנס בדקה ה-91 במקום אלטון קבאנגו.

אחרי שלא שיחק כמעט בכלל בעונה שעברה, מנור סולומון החלים רק בפגרה והיה שותף היום (שבת) למשחק ההכנה השני שלו עם טוטנהאם, שניצחה 0:2 את ק.פ.ר מליגת המשנה באנגליה. סולומון החליף בהפסקה את טימו ורנר, אך לא הצליח לכבוש. איב ביסומה כבש את הראשון מבישול של קולוסבסקי (41) ודין סקארלט הכפיל (87) שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף. סולומון היה מעורב בשער כשפתח רגליים למבשל מייקי מור.

* אלי דסה פתח בהרכב של דינמו מוסקבה, שפתחה את העונה בליגה הרוסית עם 1:3 ביתי על פאקל וורונז'. מגן נבחרת ישראל שיחק את כל 90 הדקות.

* בכורה רשמית מאכזבת לדורון ליידנר במדי ציריך, שניצחה 0:2 בחוץ את איברדון במחזור הפתיחה בליגה השוויצרית. המגן הישראלי נכנס בדקה ה-26 בעקבות פציעתו של נמניה טושיץ', אבל ספג צהוב ארבע דקות לאחר מכן בעקבות עבירה על סף הרחבה והוחלף על ידי מאמנו ריקרדו מוניז במחצית. חואן פראה כבש בדקה ה-72.

* כרם זועבי כבש במשחק הכנה של ריו אבה, שניצחה 2:3 בבית את ארוקה. המשחק נערך בדלתיים סגורות והכישרון הישראלי נכנס לאחר ההפסקה והשווה ל-2:2 מזווית קשה בשמאל בדקה ה-77. אחרי שתי קורות של חבריו, ז'וליאן לומבוטו השלים את המהפך בדקת הסיום. זה היה שער ראשון של זועבי בן ה-18 בתקופת ההכנה של הקבוצה הפורטוגלית, שרכשה אותו מהפועל ירושלים תמורת 900 אלף יורו.

* יהב גורפינקל השלים 90 דקות ב-1:1 הדרמטי שחילצה צ'נגדו רונגצ'נג בתוספת הזמן אצל ווהן טרי טאונס. פליפה סילבה הברזילאי נגח את השוויון בדקה הרביעית של תוספת הזמן ומנע הפסד אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. צ'נגדו נותרה במקום השלישי בליגה הסינית, מרחק 10 נקודות מהמוליכה שנגחאי פורט.

* יואב הופמייסטר פתח בקישור האחורי של קורונה קיילצה, שהובסה 3:0 בביקור אצל פוגון שצ'צין במחזור הפתיחה של הליגה הפולנית.

* דוד קלטינס שיחק 90 דקות כמגן ימני בניצחונה של סט. ג'ונסטון 0:2 על מורטון בגביע הליגה בסקוטלנד.

* נטע לביא החולה לא נכלל בסגל של גמבה אוסקה, שהפסידה במפתיע בביתה 1:0 לשונאן במחזור ה-24 בליגה היפנית ופספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמוליכה מאצ'ידה לשתי נקודות בלבד. חסן חילו נכלל לראשונה בסגל של ג'ובילו איוואטה, אבל לא שותף בהפסד הביתי 2:1 לקיוטו סנגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי