צפו: קארצב בעט לשער בדקה ה-90+7 וסידר ניצחון דרמטי בבכורה

קשר שנזן פנג סיטי שיחק לראשונה בליגה הסינית ועמוק בתוספת הזמן ניסה להבקיע, הכדור שינה כיוון ונכנס, קבוצתו גברה 1:2 על יטאי וטיפסה למקום ה-10 בטבלה

(גודל טקסט)

עדן קארצב בעט לשער בשניות סיום, הכדור שינה כיוון, נכנס וקבוצתו השיגה ניצחון דרמטי. הקשר הישראלי של שנזן פנג סיטי, שעד כה שיחק 74 דקות במשחק גביע בתור מחליף – וגם כבש בדו קרב פנדלים ולצערו הוא וחבריו החדשים נכנעו 5:3 לשנגחאי שנואה במשחקו הראשון – היום (ראשון) שיחק לראשונה במסגרת הליגה הסינית, בעיטה שלו בסופו של דבר פגשה את הרשת עמוק בתוספת הזמן וכך הוא העניק לקבוצתו 1:2 ושלוש נקודות מול צ'נגצ'ון יטאי.

קארצב עלה בהרכב, ספג כרטיס צהוב במחצית הראשונה וכאמור בעיטה שלו בתוספת הזמן נכנסה לשער והבטיחה לקבוצתו את הניצחון, אך הוא קיבל על כך בישול ולא שער כי הכדור פגע ברגל של חברו לקבוצה. הייתה זו האורחת שהובילה מפנדל מוצלח של סרג'יניו בדקה ה-18, אך המקומיים הפכו הודות לבעיטה של אדו גרסיה בדקה ה-82 וניסיון כיבוש של הישראלי בדקה ה-90+7, שהפך לבישול לראדה דוגאליץ' הסרבי.

בזכות הניצחון, שנזן פנג טיפסה למקום העשירי בטבלה עם 21 נקודות מ-20 משחקים, מרחק ארבע נקודות מהקו האדום.

שער של עדן קארצב בבכורה בליגה הסינית
קארצב כבש או בישל? צפו בשער בדקה ה-90+7 | אתר רשמי, .
שער של עדן קארצב בבכורה בליגה הסינית
שער של עדן קארצב בבכורה בליגה הסינית | אתר רשמי, .

* בגיע הליגה בקזחסטן, עופרי ארד פתח בהרכב קייראט והוחלף והוחלף בדקה ה-49 בניצחון 0:3 על טראז. הישראלי הוחלף ביתרון כפול.

עוד באותו נושא: עדן קארצב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי