לפני ענאן חלאילי ואחרי סולומון: אוסקר גלוך רחוק מלומר את המילה האחרונה

play
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער | GettyImages, Hans Peter Lottermoser
תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי 02:56

יצאנו לבדוק מי מבין ארבעת הליגיונרים הכי מבטיחים של הכדורגל הישראלי מחזיק בהכי הרבה עוקבים באינסטגרם ואיך הוא השיג אותם

(גודל טקסט)

ארבעת הליגיונרים המדוברים והמבטיחים ביותר של הכדורגל הישראלי הם ככל הנראה מנור סולומון, דניאל פרץ, אוסקר גלוך וענאן חלאילי. שני הראשונים שייכים למועדונים מפוארים בסדר גודל אירופי, בעוד שני האחרונים צעירים ועדיין מחפשים חוזה גדול באחת הליגות הטובות בעולם. עד שזה יקרה, המדור החליט לבדוק מי מבין הארבעה הכי פופולרי באינסטגרם והאם זה בר שינוי.

השיא עוד לפניו

במקום הרביעי ברשימה, עם 38.8 אלף עוקבים, ניצב ענאן חלאילי ש"סובל" מכך שאוניון סן ז'ילואז היא לא מועדון מוכר מחוץ לבלגיה, כשאת מרבית עוקביו צבר שחקן הכנף בעונת הפריצה שלו במכבי חיפה ובמדי הנבחרות השונות של ישראל. המדור מהמר שהמספר יוכפל ברגע שחלאילי יתחיל לפרוע שטרות ראשונים, או שאולי זה יקרה רק בתחנה הבאה שצפויה להיות גדולה יותר.

פוטנציאל למקום ראשון

במקום השלישי עם 85.7 אלף עוקבים ניצב אוסקר גלוך, היהלום של הכדורגל הישראלי, שצפוי לתפוס את המקום הראשון בעתיד וזאת משום שמומחי הכדורגל מנבאים לו עתיד באחד המועדונים הגדולים בעולם. בינתיים ולמרות שהוא משחק במועדון שקהל זה לא הצד החזק שלו, הקשר זוכה למבול אייטמים מחמיאים באתרי הספור השונים ומתקרב ל-100 אלף עוקבים בגיל 20.

תודה לנועה, ולבאיירן

במקום השני עם 149 אלף עוקבים נמצא דניאל פרץ, שהמעבר לבאיירן מינכן והזוגיות עם הזמרת נועה קירל הקפיצו אותו בצורה משמעותית גם ברשת החברתית. אם יתחיל לקבל דקות במדי מועדון הפאר הגרמני, המספר צפוי לזנק בצורה משמעותית והשמיים הם הגבול מבחינתו. תשאלו את מנואל נוייר, אחד השוערים הגדולים בתולדות המשחק, לו יותר מ-14 מיליון עוקבים.

למרות הפציעות

כפי שכבר הבנתם, הפסגה שייכת למנור סולומון, שמחזיק ב-283 אלף עוקבים. שחקן הכנף שפרץ לתודעה בגיל מאוד צעיר במכבי פתח תקוה, הספיק לככב במדי שחטאר דונייצק ולהבקיע נגד ריאל מדריד הגדולה, לצאת מאוקראינה בעור שיניו בזמן מלחמה, להיות חתום על רצף כיבושים מרשים בפולהאם, להצטרף טוטנהאם הגדולה ולהיות מושאל ללידס. אם לא הפציעות, אנחנו מהמרים שהוא כבר היה מתקרב לחצי מיליון עוקבים, שכן הדריבלים והשערים היו מביאה עוד ועוד אוהדים. אם יצליח להחזיר את לידס לפרמיירליג ויחזור לטוטנהאם, הוא עשוי לזנק קדימה בצורה משמעותית ולהקשות על אוסקר גלוך בקרב על הכתר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי