צפו: צמד גדול לגאנדלמן מול האלופה, דאבור כבש צמד כמחליף

play
עומרי גאנדלמן שחקן גנט חוגג שער | GettyImages, KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP
צפו: צמד של עומרי גאנדלמן הלוהט נתן לגנט ניצחון ענק על האלופה 02:27

קשר גאנט כיכב ב-2:4 מול קלאב ברוז', חלוץ שבאב אל אהלי הבקיע פעמיים לקראת הסיום ב-4:5 על אל וואחדה. דסה גרם לפנדל בדרבי דרמטי

(גודל טקסט)

בשתי העונות הקודמות הפסידה גנט בביקוריה אצל קלאב ברוז', אבל היום (ראשון) היא על סף ניצחון בזכות עוד הופעה נהדרת של עומרי גאנדלמן. אחרי יתרון 0:2 בהפסקה, קשר נבחרת ישראל נכנס לפעולה בדקה ה-47 עם שמאלית חזקה אל הרשת העליונה אחרי הכנה של המגן ארצ'י בראון, והשלים צמד עם דחיקה מקרוב בדקה ה-64 לאחר בישול של המחליף אנדרי גודיונסן. כרגע התוצאה היא 2:4 לגנט, שבמקרה של ניצחון תחלוף על פני האלופה ותעלה למקום השלישי בליגה הבלגית, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה גנק. במאזנו של גאנדלמן העונה שלושה שערי ליגה ושלושה שערים במוקדמות הקונפרנס ליג.

* אוסקר גלוך (90 דקות) ורד בול זלצבורג רשמו משחק רביעי ללא ניצחון בכל המסגרות, אחרי 0:0 מתסכל בטירול. גלוך היה פעיל, אבל סגנית אלופת אוסטריה מיעטה להגיע למצבים למרות שליטה מוחלטת ונותרה במקום החמישי עם 10 נקודות, אם כי יש לה שני משחקים פחות מהמוליכות וולפסברגר ובלאו וייס לינץ המפתיעות.

* אלי דסה השלים 90 דקות ב-2:2 הדרמטי של דינמו מוסקבה בדרבי אצל ספרטק. קפטן נבחרת ישראל נגע ביד ברחבה וסידר פנדל בעזרתו אסקיאל בארקו הארגנטינאי הפך בדקה ה-23, אבל הכוכב קונסטנטין טיוקאבין השלים צמד בדקה החמישית של תוספת הזמן וקבע חלוקת נקודות, חרף העובדה שדינמו שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-74. היא במקום הרביעי, מרחק שש נקודות מזניט המוליכה. דן גלזר שיחק 12 דקות כמחליף בהפסד של ניז'ני נובגורוד 3:1 ללוקומוטיב מוסקבה, קבוצתו צברה נקודה בלבד בחמשת המחזורים האחרונים.

עומרי גאנדלמן שחקן גנט חוגג שער
סקורר משובח. עומרי גאנדלמן חוגג באצטדיון בברוז' | אימג'בנק GettyImages, BRUNO FAHY/AFP

* מונס דאבור כבש גם הוא צמד, רק כמחליף ובדקות הסיום, כדי להעניק לשבאב אל אהלי 4:5 משוגע בבית מול אל וואחדה במחזור השלישי באיחוד האמירויות. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-71, העלה ל-3:4 בדקה ה-88 ואחרי שתי דקות נעץ את החמישי, לפני שהאורחת צימקה בתוספת הזמן.

* עדן קארצב שיחק היום 90 דקות בהפסד החוץ של שנזן פנג סיטי 3:2 לצ'ינגדאו במחזור ה-26 בליגה הסינית. קארצב וקבוצתו כבר הוליכו 0:2, אבל נכנעו למהפך והם מקדימים את הקו האדום בנקודה בלבד אחרי שצברו 4 הפסדים רצופים.

* נטע לביא עדיין מתאושש מהפציעה במשחק נגד איטליה בליגת האומות, ולא נכלל בסגל של גמבה אוסקה למשחק נגד קיוטו בליגה היפנית.

* אביב אברהם נכנס כמחליף בדקה ה-38, אבל אחרי שער יתרון של דניל לסובוי (16) א.א.ל לימסול הפסידה בביתה 3:1 לפאפוס ואיבדה את המאזן המושלם בליגה הקפריסאית.

* גיתי סופיר שיחק 77 דקות בהפסד הביתי של סבאיל 4:2 לסבאח במחזור השביעי בליגה האזרית. קבוצתו עם ארבע נקודות בלבד ונמצאת במקום השמיני (מתוך 10 קבוצות). רועי קהת הוחלף בדקה ה-75 בהפסד הביתי של סומגאיט 2:0 לזירה. קבוצתו ברצף של ארבעה הפסדים ובמאזנה שש נקודות.

* רווה אסייג שיחק 4 דקות בניצחון של סטאל מיילץ 0:1 על מוטור לובלין במחזור ה-9 בליגה הפולנית. החלוץ נכנס כמחליף בדקה ה-86 והספיק לספוג כרטיס צהוב בתוספת הזמן.

* אנטליאספור, ללא רמזי ספורי, סיימה ב-0:0 ביתי מול קסימפשה במחזור השישי בליגה הטורקית והיא מדורגת במקום התשיעי עם שמונה נקודות.

* ארד בר ואוסמה חלאיילה ישבו על הספסל של צ'רקאסי ולא שותפו ב-1:1 בחוץ אצל פוליסיה היומרנית, שהשקיעה סכומים גבוהים ומנסה לזנב בשחטאר דונייצק ודינמו קייב בצמרת הליגה האוקראינית.

* יונתן מולדר נותר על הספסל של טופ אוס, שהובסה 4:0 בבית על ידי איינדהובן במחזור ה-7 בליגת המשנה בהולנד, ונמצאת ברצף של ארבעה הפסדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי