אוסקר גלוך כבש צמד ב-0:2 של זלצבורג על אוסטריה וינה

הכוכב הישראלי דייק מהנקודה הלבנה (10) וקבע את תוצאת המשחק עם בעיטה לקורה ופנימה (88). תבוסה לקלטינס, הפסדים לחילו וקארצב

(גודל טקסט)

אוסקר גלוך הבקיע הערב (שבת) צמד ב-0:2 נגד אוסטריה וינה והגיע ל-5 שערים בליגה האוסטרית. גלוך העלה את רד בול זלצבורג ליתרון 0:1 עם פנדל בדקה ה-10 והכפיל בדקה ה-88 כשדהר להתקפה מתפרצת ובעט מ-20 מטר לקורה ופנימה. כזכור, הכוכב הישראלי החל את העונה עם שלושער לרשת בלאו וייס לינץ. לפנדל שממנו כבש את הראשון, גרם אבובקאר בארי, שחקן בני יהודה בעונה שעברה.

* חסן חילו רשם 90 דקות נוספות בליגה היפנית, אך לא הצליח להושיע את קבוצתו ג'ובילו איוואטה שהפסידה 2:0 לנאגויה גראמפוס במסגרת המחזור ה-32. הבלם הישראלי ספג כרטיס צהוב בדקה ה-68, קבוצתו עדיין מתחת לקו האדום ומדורגת במקום ה-18 בטבלה.

* נטע לביא שב לסגל גמבה אוסקה לראשונה זה למעלה מחודש, אך לא קיבל דקות משחק ב-1:1 של קבוצתו עם טוקיו ורדי במסגרת המחזור ה-32 ביפן. אקס מכבי חיפה פתח בהרכב קבוצתו פעמיים בלבד בשלושת החודשים האחרונים. גמבה אוסקה מדורגת חמישית בטבלה.

* עדן קארצב שיחק 78 דקות וספג כרטיס צהוב בתבוסה הביתית של שנז'ן פנג סיטי 4:1 מול שנדונג טיישאן. ההפסד השישי ברציפות הותיר את שנז'ן רק נקודה מעל הקו האדום בליגה הסינית, שלושה מחזורים לתום העונה.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער
פתח וגם סגר. אוסקר גלוך | GettyImages, Hans Peter Lottermoser

* רועי קהת ספג צהוב והוחלף בתוספת הזמן ב-1:1 של סומגאיט בחוץ מול נפטצ'י באקו במחזור השמיני בליגה האזרית. קבוצתו עצרה בכך רצף של ארבעה הפסדים.

* עומרי אלטמן הוחלף בדקה ה-60 בתיקו הביתי של וולוס, שסיימה ב-1:1 מול קליתאה. קבוצתו במקום ה-12 בליגה היוונית (מתוך 14) ובמאזנה ארבע נקודות אחרי שישה מחזורים.

* דוד קלטינס שיחק 17 דקות כמחליף בתבוסה הביתית הכואבת של סט. ג'ונסטון 6:0 מול האלופה סלטיק. הישראלי נכנס מיד לאחר השער החמישי של האורחת שנותרה מושלמת בפסגה הסקוטית, כמו אברדין. סט. ג'ונסטון עם ארבע נקודות בלבד משבעה משחקים.

* אוסמה חלאיילה נכנס בדקה ה-75 וארד בר נותר על הספסל ב-1:1 הביתי של צ'רקאסי מול צ'רנומורץ אודסה בליגה האוקראינית. צ'רקאסי ספגה את השוויון בדקה ה-79 אחרי שהשחקנים שלה חשבו שהכדור יצא לקרן והפסידו לשחק – אבל הכדור נשאר במגרש והיריבה איזנה. תיקו שלישי רצוף לצ'רקאסי שנמצאת זמנית במקום החמישי.

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך, נטע לביא, עדן קארצב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי