למרות שיש לו "דאגות אחרות לגמרי בראש": באוסטריה מצדיעים לאוסקר גלוך

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער | GettyImages, Hans Peter Lottermoser

לפני משחק העונה מול המוליכה שטורם גארץ, בתקשורת המקומית החמיאו לישראלי: "היחיד בזלצבורג שמספק את הסחורה העונה" וחידדו: "צריך להעריך את ההופעות שלו עוד יותר לאור מה שקורה בישראל"

(גודל טקסט)

אוסקר גלוך כבש חמישה שערים ובישל שניים נוספים בחמש הופעות העונה בליגה האוסטרית. הישראלי וקבוצתו רד בול זלצבורג יתארחו הערב (ראשון) אצל שטורם גראץ, שתגיע למשחק העונה הראשון מהמקום הראשון וכשבמאזנה שלוש נקודות יותר, אך גם שני משחקים עודפים.

"הסטטיסטיקה של גלוך ראויה לאוסקר", החמיאו באוסטריה, שם טענו כי נכון לרגע זה, "הישראלי הוא השחקן היחיד של זלצבורג שמספק את הסחורה". האוסטרים הגדילו והבהירו ש"צריך להעריך את ההופעות של גלוך עוד יותר, לאור העובדה שיש לו על הראש דאגות אחרות לגמרי".

אוסקר גלוך בהלווית סמל אפיק טרי ז"ל | מעריב, אבשלום ששוני

בתקשורת המקומית ציינו כי "לפני כשנה, ב-7.10, תקפו מחבלי חמאס את ישראל, מדינת הולדתו של אוסקר, ומאז כל האזור מזועזע קשות". עוד כתבו כי "גלוך לא ממש אוהב להגיב ולדבר על זה בפומבי, וזה מובן וטבעי, הוא מעדיף לתת לאיכויות שלו לדבר בעד עצמן על המגרש".

כידוע, גלוך איבד במלחמה את חברו הטוב, אפיק טרי, שנהרג בקרבות בעזה. "אחי היקר, לא מאמין שאתה כבר לא פה!", כתב גלוך באינסטגרם, כשהוא מצולם לצד חברו מרחובות. מדובר בחבר ילדות של גלוך, עמו גדל, ואיך ששמע על התקרית הוא ביקש מהקבוצה להגיע להלוויה בישראל ומאז מקפיד שחקן זלצבורג להנציח את טרי ז"ל בכל הזדמנות ולהבהיר כמה שהוא חסר לו ולכולם.

טרי נהרג במהלך אירוע רב נפגעים בחאן יונס. פלוגת חי"ר מבית הספר למפקדי כיתות של זרוע היבשה, תחת גדוד 75 של חטיבה 7, נכנסה למרחב חאן יונס, במטרה לאבטח ציר לוגיסטי, תוך פשיטה על יעדי טרור בפאתי חאן יונס. בזמן שהכוח נכנס למבנה, הוא עלה על זירת מטעני חבלה בתוך המבנה ומחוצה לו. כתוצאה מכך נפצעו מפקד מחלקה וארבע לוחמים באורח קשה, ושלושה נהרגו. תשעה לוחמים נוספים נפצעו בדרגות שונות. שני לוחמים נלכדו תחת ההריסות. כוח של יחידת 669 הוקפץ אל המקום וסייע בחילוץ. לדברי המפקדים בשטח הם הבחינו במחבלים במרחב, שככל הנראה הפעילו את מטעני החבלה מרחוק.

אוסקר גלוך בהלווית סמל אפיק טרי ז"ל | מעריב, אבשלום ששוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי