צפו: גאנדלמן שוב כבש. גלוך וזלצבורג הושפלו, גם דאבור הרשית

קשר גנט כבש את שערו השמיני העונה, סנט טרוידן איזנה ל-1:1. כוכב הנבחרת שיחק 73 דקות בתבוסה הכואבת 5:0 מול האלופה שטורם גראץ. צפו בשער הרביעי העונה של חלוץ שבאב אל אהלי. ניצחונות לגלזר וגרופר לפני משחק הנבחרת, הפסדים לדסה ואבו פאני

(גודל טקסט)

רגע לפני משחקיה של נבחרת ישראל מול צרפת ואיטליה, אוסקר גלוך היה שותף הערב (ראשון) לעוד תבוסה של רד בול זלצבורג, שהושפלה על ידי האלופה שטורם גראץ עם 5:0 מהדהד בחוץ. גלוך פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-73, אחרי שהמארחת כבר הבקיעה ארבעה שערים (שלושער של הדני מיקה בירת) וזלצבורג אפילו לא בעטה למסגרת. פפ ליינדרס צריך לדאוג לאור המצב, אחרי שתי תבוסות בליגת האלופות וכעת אחת קשה בליגה האוסטרית. שטורם גראץ עלתה אל המקום הראשון ומקדימה בשש נקודות את זלצבורג החמישית, אם כי לה עדיין חסרים שני משחקים.

* פתיחת העונה המדהימה של עומרי גאנדלמן נמשכת. לאחר שמצא את הרשת גם מול צ'לסי, שב הערב שחקן גנט להרכב, נגח פנימה בדקה ה-24 אחרי עוד הצטרפות טיפוסית לרחבה והעניק לקבוצתו יתרון מול סנט טרוידן, עם שערו השמיני העונה בכל המסגרות (ב-12 הופעות). המארחת ידעה לחזור וחילצה 1:1 עם שער בדקה ה-68, גאנדלמן הוחלף דקה לאחר מכן.

* מונס דאבור כבש את שערו הרביעי העונה בליגה של איחוד האמירויות, וכולם כמחליף. הפעם הוא נכנס בדקה ה-66 במשחק החוץ של שבאב אל אהלי דובאי מול באני יאס, ושלוש דקות לסיום הקפיץ בקלילות כשהיה לבדו מול השוער והתכבד בשער הרביעי, בדרך ל-1:5 קליל שהותיר את קבוצתו מושלמת בפסגה.

* שוער הנבחרת עומרי גלזר פתח בניצחונה של הכוכב האדום בלגרד 1:3 בחוץ על נובי בלגרד. מילסון, הרכש ממכבי תל אביב, כבש שער יפה בדקה ה-35, המארחת איזנה (56) והמגן מילאן רודיץ' החזיר את היתרון בדקה ה-65, לפני שסילאס חתם בתוספת הזמן. אלופת סרביה עם 28 נקודות מתוך 30 אפשריות ונהנית מיתרון של חמש נקודות בפסגת הליגה.

* דני גרופר, שאמור להיות המגן השמאלי הפותח של נבחרת ישראל ביום חמישי, השלים 90 דקות ב-0:1 הביתי של לודוגורץ מול לוקומוטיב פלובדיב. ריק הברזילאי כבש בדקה ה-84 ואלופת בולגריה בפסגה עם 28 נקודות מתוך 30 אפשריות.

* אחרי שכבש בדרבי הגביע מול ספרטק ולפני משחקי הנבחרת, אלי דסה פתח בהרכב דינמו מוסקבה והוחלף בדקה ה-64 בהפסד הביתי 2:1 לצסק"א במחזור ה-11 בליגה הרוסית. דינמו ירדה למקום החמישי, מרחק שבע נקודות מהמוליכות קרסנודאר ולוקומוטיב.

* מוחמד אבו פאני השלים 90 דקות בהפסד המפתיע של פרנצווארוש 3:1 לפאקש, סגניתה מהעונה שעברה. אלופת הונגריה איבדה את המאזן המושלם בליגה, אבל עדיין ניצבת בפסגה עם 18 נקודות ומשחק חסר.

* עומר אצילי שיחק 24 דקות כמחליף בהפסדה של אומוניה ניקוסיה 2:0 בלימסול אצל אריס, שחלפה על פניה ועלתה למקום השני בליגה הקפריסאית. היה זה הפסד שני של אומוניה בשלושת המחזורים האחרונים, כשהיא מדורגת שלישית ומפגרת בארבע נקודות אחרי פאפוס. המוליכה ניצחה 1:2 את פראלימני של אורי גוטמן, שספגה לא פחות משלושה אדומים של מחליפיה ולא הצליחה לשמור על היתרון. ניב פליטר הוחלף במחצית וחברו ניב גוטליב השלים 90 דקות.

* סוף פודגוראנו פתח בהרכב הראקלס, שהובסה 4:1 בחוץ על ידי גו אהד איגלס במחזור השמיני בליגה ההולנדית. שחקן הכנף הישראלי השלים 90 דקות וקבוצתו נמצאת במקום ה-11, כשבמאזנה תשע נקודות אחרי שמונה מחזורים.

סוף פודגוראנו שחקן הראקלס
הראקלס נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. סוף פודגוראנו | אימג'בנק GettyImages, ANP

* ענאן חלאילי נותר על הספסל של אוניון סן ז'ילואז, שסיימה ב-1:1 אצל האלופה קלאב ברוז' במחזור ה-10 בבלגיה וניצבת במקום ה-10 בלבד.

* דורון ליידנר נותר על הספסל של ציריך, שסיימה ב-1:1 ביתי מול לוגאנו במשחק צמרת במחזור התשיעי בשוויץ. המנצחת הייתה מעפילה לפסגה, אבל התיקו הותיר שם את לוצרן בזכות הפרש שערים, כאשר לכל השלוש יש 18 נקודות.

* דוד קלטינס נכנס בדקה ה-74 באייברוקס, שם סט. ג'ונסטון הפסידה 2:0 לריינג'רס ונותרה עם ארבע נקודות בלבד אחרי שמונה משחקים בליגה הסקוטית. יאניס חאג'י הרומני חזר לסגל המארחת אחרי שנה וחצי, עלה בדקה ה-46 וגם בישל את השער השני של ואצלב צ'רני (34 ו-58), אבל בדקה ה-79 הורחק בעקבות דריכה גסה.

* רועי קהת שיחק 88 דקות בהפסד הביתי של סומגאיט 1:0 לאלופה קרבאח במחזור התשיעי באזרבייג'אן. סומגאיט במקום השביעי, עם שבע נקודות בלבד עד כה.

* ארד בר ואוסמה חלאיילה נכנסו יחד בדקה ה-63, כאשר צ'רקאסי הובסה 5:1 אצל שחטאר דונייצק במחזור התשיעי בליגה האוקראינית. כל השערים נכבשו טרם כניסתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי