וייסמן כבש ובישל, נאתכו הפסיד בגמר הגביע הסרבי

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסברגר עמוד הפייסבוק

בצל השמועות על מעבר, החלוץ הישראלי העלה את המאזן האישי ל-26 שערים בליגה. קפטן נבחרת ישראל כבש בפנדלים, אך חבריו החטיאו והפסידו את התואר

(גודל טקסט)

בעוד שאלון תורג'מן לקח חלק פעיל מאוד בניצחונה של ויסלה קראקוב אמש (שלישי), הלגיונרים הישראלים המשיכו שיחקו גם הערב במדי קבוצותיהם, כששון וייסמן כיכב בניצחון 0:2 של וולפסברגר. במקביל, ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד הצליחו לכפות הארכה בגמר הגביע הסרבי, אך הפסידו לוויוודינה בפנדלים.

אוסטריה

כאמור, וייסמן המשיך לעשות חייל בליגה האוסטרית, כשהיום קבוצתו אירחה את שטורם גראץ במסגרת המחזור ה-29. החלוץ פתח בהרכב של קבוצתו, ולאחר מחצית מאופסת כבש את שער היתרון לאחר כדור קרן, והעלה את המאזן האישי שלו ל-26 שערים, זאת בצל שמועות רבות על מעבר אפשרי בתום העונה. בדקה ה-64 הישראלי השלים גם בישול עם מסירה מדויקת לכריסטופר ורניצניג, שקבע את תוצאת המשחק.

שון וייסמן
לקראת מעבר? וייסמן ממשיך לככב באוסטריה | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

סרביה

אחרי שהפסיד לאותה יריבה ביום שישי האחרון, נאתכו ופרטיזן פגשו הערב פעם נוספת את וויוודינה, הפעם בגמר הגביע הרותח של סרביה. הקבוצה של קפטן נבחרת ישראל פתיה את המשחק בצורה נוראית, ספגה לקראת הירידה להפסקה שער בלתי מחויב בשל טעות בהגנה, ולאחר מכן כבר מצאה את עצמה בפיגור כפול. בדקה ה-81 פיליפ סטפנוביץ' הצליח לצמק עבור פרטיזן, שמצאה את הרשת שוב בדקה ה-96 והדרמטית בזכות התעופפות של הבלם פבלוביץ ושלח את המשחק להארכה ולדו קרב מהנקודה הלבנה.

נאתכו עצמו לקח אחריות ודייק לרשת את הבעיטה הראשונה של קבוצתו, אך חבריו לקבוצה פספסו פעמיים ולמעשה אפשרו לוויוודינה להניף את הגביע בפעם הראשונה מאז פירוק יוגוסלביה.

ביברס נאתכו
נאתכו. יכול להיות מתוסכל | האתר הרשמי של פרטיזן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי