שון וייסמן הבקיע צמד והשווה את שיאו של ערן זהבי

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

חלוץ וולפסברגר אמנם החמיץ פנדל עמוק בתוספת הזמן, אך כבש פעמיים ב-3:3 של וולפסברגר והגיע ל-29 שערי ליגה. רחוק גם שער אחד מהשוואת שיאו של דאבור ונותרו לו 90 דקות אחרונות לעונה לעשות זאת

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

שון וייסמן השווה את השיא של ערן זהבי: החלוץ כבש הערב (חמישי) גם במשחק החוץ של וולפסברגר נגד הארטברג (3:3) והגיע ל-29 שערי ליגה ו-36 בכל המסגרות – כך שבנוסף הוא רחוק שער אחד בלבד מהשוואת השיא של מואנס דאבור, שכבש במדי זלצבורג 37 שערים בכל המסגרות בשנה שעברה והוא הישראלי עם הכי הרבה שערים מעבר לים בעונה אחת.

הארטברג הוליכה פעמיים, אבל אז, בדקה ה-69, הישראלי כבש את הראשון שלו, השלים מהפך בדקה ה-86 וכאמור הגיע ל-29 שערי ליגה ב-30 משחקים בהם שותף – כך שהשווה את השיא של ערן זהבי בעונה האחרונה, 29 שערי ליגה ללגיונר בחו"ל. שון וייסמן אף יכול היה לחגוג שלושער ולעקוף את כוכב גוואנגז'ו RF, אולם עמוק בתוך הדקה ה-90 בעט פנדל מחוץ למסגרת וינסה לשבור את השיא – אולי גם את של חלוץ הופנהיים כיום – במשחק סיום העונה של וולפסברגר ביום ראשון. לוויסמן גם יש העונה שבעה בישולים בכל המסגרות.

וולפסברגר תסיים את העונה באוסטריה במקום השלישי או הרביעי, אך היא לא תלויה בעצמה כי בעקבות ה-3:3 הדרמטי הערב בחוץ נגד הארטברג. וייסמן חבריו אמנם רק במרחק נקודה לאסק לינץ השלישית, אולם נותר מחזור אחד לסיום וביום שלישי היא תארח במשחק סיום העונה את ראפיד וינה שהבטיחה את המקום השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי