המנג'ר של חמד מתוסכל: "אנחנו לא יכולים להבקיע אפילו שער אחד?"

תומר חמד
תומר חמד | Justin Setterfield/Getty Images

צ'רלטון נכנעה בביתה 1:0 למילוול והסתבכה בתחתית הצ'מפיונשיפ, לי בוייר הודה בכנות: "אנחנו צריכים לנצח משחקים בקלות, אבל לא מבקיעים ממצבים קורצים"

(גודל טקסט)

צ'רלטון אתלטיק ותומר חמד זכו לפתוח אמש (שישי) את המחזור ה-41 בצ'מפיונשיפ, אולם לצערם הם נכנעו בביתם לשער מאוחר של ג'ייק קופר והפסידו 1:0 למילוול, תוצאה שעלולה לסבך אותם מאוד בקרבות התחתית.

לצ'רלטון נותרו חמישה משחקים עד תום הליגה, אך מכיוון שהיא הייתה הראשונה לשחק במסגרת המחזור ה-41 המשמעות היא שליריבותיה נותרו עוד שישה משחקים לסיום העונה והפער של צ'רלטון מהקו האדום עומד על שלוש נקודות בלבד – צ'רלטון במקום ה-18 עם 46 נקודות ואילו במקום ה-22 ניצבת סטוק סיטי עם 43, כשאפילו לוטון טאון האחרונה עדיין בחיים עם 40 נקודות במאזנה.

צפו: צ'רלטון נכנעה למילוול והסתבכה בתחתית

בעקבות ההפסד הדרמטי אמש במשחק בית, המנג'ר לי בוייר איבד את שלוותו והביע תסכול גדול מחוליית ההתקפה. יש לציין שתומר חמד השלים 90 דקות לראשונה מאז חודש ספטמבר בזמן שחבריו התחלפו בזה אחר זה, אבל נראה כי גם הישראלי שעדיין לא הבקיע ב-17 הופעותיו מאז הגיע בספטמבר מברייטון צריך לקחת את דברי מאמנו בחשבון.

"אמרתי להם שעם מצבים כמו שהם משיגים, אנחנו צריכים לנצח משחקים בקלות. זה קרה לנו נגד האל, נגד ק.פ.ר, נגד קרדיף, אנחנו יוצרים מצבים טובים וצריכים לנצח משחקים די בקלות. היום זה שוב קרה לנו – אנחנו לא יכולים להחמיץ הזדמנויות כאלה", אמר המנג'ר המתוסכל, שקבוצתו כבשה פעמיים בלבד מאז חזרת הכדורגל מפגרה.

תומר חמד
תומר חמד | Justin Setterfield/Getty Images

"אמרתי להם שלא יכול להיות שבארבעה משחקים לא כבשנו במשחק פתוח (לא במצב נייח). איך זה קורה? יצרנו כמעט 15 מצבי הבקעה טובים בארבעת המשחקים הללו. אנחנו לא יכולים לכבוש אפילו שער אחד?", הוסיף המנג'ר לאחר ההפסד.

בצד הביקורת, בוייר גם ניסה לעודד את חניכיו: "אנחנו עובדים מאוד קשה כל יום, כולם מאוד מחויבים ונותנים מעצמם, אבל אנחנו פשוט לא יכולים להחמיץ יותר מצבים כאלה. אסור לנו. זה מה שקורה בליגות כאלה שלא כובשים, אתה נענש משום מקום. זה ערב מאוד קשוח, קשה לי עם זה שלא הוצאנו שום דבר מהמשחק, הגיעו לנו שלוש נקודות ולא לקחנו אפילו אחת. זה מאכזב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי