טאלב טוואטחה: "לא נעשה חיים קלים לסקוטלנד"

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | ערן לוף

מגן נבחרת ישראל התראיין בבריטניה וסיפר: "אני כשיר ומכיר את היריב שלי". וגם: הקשר שלו עם ביטון ואלחמיד והדמיון בין סלטיק ללודוגורץ

(גודל טקסט)

טאלב טוואטחה, שצפוי לסיים את דרכו בלודוגורץ הבולגרית, היה אחד השחקנים הראשונים לברך את ניר ביטון וחאתם אלחמיד על זכייתם באליפות סקוטלנד עם סלטיק.

בתקשורת הסקוטית ניצלו זאת כדי לשוחח עם המגן השמאלי שזכה גם הוא באליפות לאחרונה ובראיון שהעניק ל"מייל ספורט" הוא סיפר לקראת המשחקים הצפויים בין סקוטלנד לישראל, בליגת האומות וכמובן בפלייאוף יורו 2020: "קודם כל, שיחקתי עם ניר ועם חאתם בנבחרת ואנחנו חברים טובים. אנחנו בקשר ומשוחחים לפחות אחת לשבוע", סיפר טוואטחה על מערכת היחסים עם שחקני סלטיק.

"זה מצחיק לחשוב שסלטיק זכתה בתשע אליפויות רצופות וכך גם לודוגורץ – אנחנו הקבוצות הדומיננטיות ביותר במדינות שלנו. אנחנו עדיין לא קיבלנו את הצלחת אז לא העליתי תמונות מהחגיגות ואני אפילו לא יודע אם ניר וחאתם יודעים שזכינו, כי שחקנים לא תמיד בודקים תוצאות בליגות אחרות וכשאנחנו מדברים אז זה על החיים, לא על כדורגל. לכן, כשהם העלו תמונות מהאליפות ישר שלחתי להם הודעה".

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | אודי ציטיאט

מה הוא שומע מהם על סלטיק: "בבולגריה, לודוגורץ יכולה לזכות בעשר אליפויות רצופות כי זו קבוצה שנמצאת מעל כולם, אבל בסקוטלנד אני שומע מחאתם ומניר שזה לא ככה כי ריינג'רס משתפרת ומתקרבת לסלטיק כל הזמן עם סטיבן ג'רארד. מקווה שהם ימשיכו לזכות באליפויות, אבל שלא ניפגש בליגת האלופות כי אני לא רוצה שאחד מאיתנו יפסיד".

לקראת משחקי הנבחרות: "היו בינינו משחקים צמודים עד כה וזה נכון שיהיה לנו קשה מחוץ לבית, אבל לא נעשה לסקוטלנד חיים קלים. שיחקתי במפגשים האחרונים נגד סקוטלנד, בחיפה בישלתי ואני כשיר ומכיר את היריב שלי – פורסט!", סיפר טוואטחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי