עקף את זהבי: וייסמן הפך לליגיונר שכובש הכי הרבה בליגה

שון וייסמן | ספורט1

הישראלי כבש את שערו ה-30 בליגה בצ'יפ ועבר את הסקורר של גוואנגז'ו. בכל המסגרות מאזנו עלה ל-37 גולים והשווה את שיאו של דאבור. וולפסברגר ניצחה 1:3 את ראפיד וסיימה את העונה במקום השלישי. 65 דק' לגוטליב

(גודל טקסט)

עונה היסטורית: אפשר לומר כל כך הרבה דברים על השנה המדהימה של שון וייסמן בוולפסברגר, והערב (ראשון) במחזור הנעילה של הליגה האוסטרית חלוץ נבחרת ישראל נכנס לדפי ההיסטוריה כאשר כבש את שערו ה-30 בליגה בצ'יפ יפהפה והפך לליגיונר שכבש הכי הרבה בליגה.

מי שהחזיק בשיא עד כה היה כמובן ערן זהבי, שקבע אותו רק בעונה שעברה, כאשר שבר במדי גוואנגז'ו ר.פ. את שיא הכיבושים בליגה הסינית עם 29. את השיא של זהבי וייסמן היה יכול לשבור עוד במחזור שעבר, אך החמיץ פנדל בתוספת הזמן נגד הארבטברג ונאלץ להמתין עד למחזור הסיום.

אגב, וייסמן השווה על הדרך את שיאו של מואנס דאבור מהעונה שעברה , של כמות השערים בכל המסגרות. חלוץ הופנהיים כבש במדי רד בול זלצבורג בעונה שעברה לא פחות מ-37 שערים בכל המפעלים וכעת וייסמן נמצא לצדו בראש הטבלה.

מבחינה מקצועית וולפסברגר השיגה 1:3 על ראפיד וינה והבטיחה את המקום השלישי המקנה מקום בליגה האירופית בעונה הבאה. לכן גם אם וייסמן יישאר בסופו של דבר במועדון האוסטרי לצד אליאל פרץ, הוא יהנה מחורף אירופי נוסף.

שגריר נוסף שלנו שעלה על כר דשא הוא דן ביטון, שעלה מספסל לודוגורץ במחצית השנייה ובדקה ה-71 כבש בבעיטה חופשית אדירה, כדי להשוות ל-1:1 במשחק נגד צסק"א סופיה, שגם הסתיים בתוצאה הזו. אלופת בולגריה עדיין בלתי מנוצחת העונה. במשחק שותף גם מאוויס צ'יבוטה, שהוחלף בדקה ה-92. טאלב טוואטחה נותר על הספסל.

ליגיונר נוסף ששיחק הערב הוא בלם אורנבורג אדי גוטליב, שחזר למגרשים לראשונה מאז חודש אוגוסט. הבלם הישראלי נהנה מההפקר ופתח בהרכב לאור העובדה שלא פחות מעשרה שחקנים נשלחו לבידוד. עם זאת הוחלף בדקה ה-65 וקבוצתו הפסידה 1:0 לקאזאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי