דיווחים בטורקיה: גלאטסראיי תנסה לצרף את שון וייסמן

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

האם מלך השערים של הליגה האוסטרית בדרך לאיסטנבול? המאמן פתיח טרים אישר לראשי המועדון לפתוח במו"מ לרכישת החלוץ הישראלי

(גודל טקסט)

המרדף אחר שון וייסמן נמשך. מלך השערים של הליגה האוסטרית, מי שכבש 30 שערים בבונדסליגה בעונתו הראשונה מחוץ לישראל והפך לשיאן הכיבושים בליגה מעבר לים – עקף את ערן זהבי שכבש 29 בגוואנגז'ו – וגם השווה את שיאו של מואנס דאבור שכבש 37 שערים בכל המסגרות בעונה אחת, מוזכר הבוקר (חמישי) כמועמד לגלאטסראיי.

מועדון הפאר הטורקי החל רשמית בניסיון לצרף את החלוץ באישור המאמן פתיח טרים ולאחר שסקאוט הקבוצה צפה בביצועיו בוולפסברגר, שפגשה במהלך העונה את בשאקשהיר הטורקית בליגה האירופית (האוסטרים לא כבשו בשני המפגשים). כזכור, וייסמן לאחרונה מעורר עניין רב בשל עלויותיו הדי נמוכות, מכירתו מוערכת בכחמישה מיליון יורו, ובין השאר נטען כי סנט אטיין וסלטיק בעקבותיו.

אמנם מדובר במועדון פאר, אבל על גלאטסראיי עוברת עונה קשה במיוחד וכלל לא ניצחה מאז פגרת הקורונה – בסך הכל שמונה משחקים ברציפות ללא ניצחון, שדרדרו אותה למקום החמישי בטבלה וספק אם היא תשיג מקום באירופה בעונה הבאה. טרים, כך על פי הפרסומים, מאוכזב מחוליית ההתקפה ועשוי להחליף את רדאמל פלקאו ופלוריאן אנדונה, שהושקעו סכומים גבוהים מאוד בצירופם ואלו בילו זמן רב מחוץ לכר הדשא בעקבות פציעות.

שון וייסמן | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי