נאתכו ושמיר כבשו, ביטון ואלחמיד הפסידו לליון

קפטן הנבחרת הבקיע את השער השני במהלך התיקו 2:2 נגד מלאדוסט. סטנדרד ליאז' הביסה 0:4 את מכלן, חצי שעה הספיקה לישראלי כדי לכבוש. סלטיק נוצחה 2:1 על ידי הצרפתים, 60 דק' לנציגים הישראליים וסורו

(גודל טקסט)

עונת 2019/20, לפחות בכל הקשור לליגות המקומיות, מתקרבת לצעדי ענק. בזמן שהצרפתיות מקיימות משחקי אימון לקראת גמרי הגביע השונים וכן חידוש העונה האירופית, בחלק מן הליגות כבר מתחילים בהכנות לקראת העונה הבאה. מה שנכון לחלק מהלגיונרים שלנו.

ביבראס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל, כבש במדי פרטיזן בלגראד שסיימה בתיקו 2:2 נגד מלאדוסט לוצ'יאני. פרטיזן הובילה ביתרון כפול אך לא הצליחה לנצח.

מי שהצליח אפילו יותר הוא הקשר עדן שמיר שנראה נפלא במדי סטאנדרד ליאז' שהביסה 0:4 את מכלן. סטנדרד הובילה 0:1 בדקה ה-57 וכעבור שלוש דקות החליף המאמן את כל ההרכב. שמיר הספיק לכבוש את השער השלישי בדקה ה-75 והוסיף בישול. עוד בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב של אנטוורפן בתיקו המאופס נגד אוטרכט. הקשר פינה את מקומו בדקה ה-67.

כמו כן, סלטיק הפסידה 2:1 הערב לליון כאשר גם חאתם עבד אלחמיד וגם ניר ביטון פתחו בהרכב של ניל לנון והוחלפו בדקה ה-60, ביחד עם כל עשרת שחקני השדה שהיו איתם, כולל איסמעילה סורו שפתח ביחד איתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי