כחילה: "זו הייתה שנה מטורפת אך קיבלתי את ההחלטה הטובה ביותר"

טל כחילה
טל כחילה | אלבום פרטי

הבלם שמיעט לשחק באטרומיטוס סיכם את העונה הקשה ביוון: "זו החוויה הכי מטורפת שיש, ריקנות מטורפת שאתה חיי איתה, אבל מודה על הזכות ללמוד על עצמי כל כך הרבה". וגם: עתידו והתגובה של שחקני בית"ר

(גודל טקסט)

בקיץ האחרון טל כחילה לקח החלטה אמיצה ואחרי שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים עבר ליוון לשורות אטרומיטוס. הבלם בן ה-28 שותף העונה רק בעשרה משחקים בכל המסגרות, ארבעה במסגרת הליגה ועוד ארבעה במוקדמות הליגה האירופית בין היתר, ושיתף את תחושותיו על העונה אותה הוא מגדיר כקשה בקריירה שלו – בפוסט מרגש באינסטגרם. כחילה הבהיר כי הוא שלם עם ההחלטה".

כחילה כתב בפתח דבריו: " זהו! מי היה מאמין, סוף סוף הסתיימה העונה הארוכה ביותר בכדורגל, לפחות בזמן שאני חלק ממנו". ואז הוא סיפר על המסע שעבר עליו: " לא אשקר, זאת הייתה השנה הכי קשה שהייתה לי כאדם בוגר, אבל יחד עם זאת גם הכי מטורפת שחוויתי".

הבלם הסביר: " מבן אדם שכל חייו סובבים סביב משפחה מדהימה שאתה כל החיים שלהם ולהיפך, מחברים שאתה נמצא בסביבתם 24/7 ומאנשים שכל הסמן סביבך – פתאום עלייך להתרגל למציאות שונה להתמודד ולחיות לבד, כשאין מי שיבין אותך. אתה ללא אוזן קשבת (לא משנה כמה נדבר בנייד) וללא מישהו שידאג לך לכל הדברים הקטנים".

View this post on Instagram

זהו ! מי היה מאמין, סוף סוף הסתיימה העונה הארוכה ביותר בכדורגל, לפחות בזמן שאני חלק ממנו. החלטתי לספר ולשתף אתכם קצת בהרגשה ובמסע האישי שלי. לא אשקר זאת הייתה השנה הכי קשה שהייתה לי כאדם בוגר אבל יחד עם זאת גם הכי מטורפת שחוויתי. מבנאדם שכל חייו סובב סביב משפחה מדהימה שאתה כל החיים שלהם ולהיפך, מחברים שאתה נמצא בסביבתם 24/7 ומאנשים שכל הסמן סביבך פתאום צריך להתרגל למציאות שונה להתמודד ולחיות לבד, שאין מי שיבין אותך, ללא אוזן קשבת (לא משנה כמה נדבר בנייד) וללא מישהו שידאג לך לכל הדברים הקטנים. מעבר לזה – הריקנות שאתה קם, ישן וחי איתה זה משהו שאי אפשר להסביר ולתאר. אך עם כל הכובד הזה, אחרי שנה שלמה אני יכול להגיד בלב שלם שלקחתי את ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקחת! בכל יום למדתי על עצמי יותר ויותר! מודה על הזכות לחוות את השנה הזאת וללמוד ממנה כל כך הרבה. מה יהיה עונה הבאה? הכל פתוח, בעידן הקורונה הדברים לא ברורים, החשוב מכל הוא שכולנו נהיה בריאים וחזקים עם ערבות הדדית, כל השאר קטן עלינו. 🤍💙

A post shared by 𝘛𝘢𝘭 𝘬𝘢𝘩𝘪𝘭𝘢 (@talkahila6) on

ההחלטה הכי טובה שקיבל: "מעבר לזה – הריקנות שאתה קם, ישן וחי איתה זה משהו שאי אפשר להסביר ולתאר. אך עם כל הכובד הזה, אחרי שנה שלמה אני יכול להגיד בלב שלם שלקחתי את ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקחת! בכל יום למדתי על עצמי יותר ויותר!".

כחילה סיכם: "אני מודה על הזכות לחוות את השנה הזאת וללמוד ממנה כל כך הרבה. מה יהיה בעונה הבאה? הכל פתוח, בעידן הקורונה הדברים לא ברורים, הדבר החשוב מכל הוא שכולנו נהיה בריאים וחזקים עם ערבות הדדית, כל השאר קטן עלינו".

חבריו מבית"ר ירושלים בעונה שעברה לא נותרו אדישים. "כמה געגועים שותף, תחזור!", הגיב לו אופיר קריאף. עידן ורד הוסיף סמיילים של כוכב.

טל כחילה
טל כחילה במדי בית"ר ירושלים | דני מרון
עוד באותו נושא: טל כחילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי