סולומון: "המטרה היא לעלות לרבע גמר הליגה האירופית"

הישראלי שכיכב עם גול ובישול ב-2:2 מול אולכסנדריה דיבר לאחר המשחק: "שמח שהצלחתי לכבוש לראשונה בכדור חופשי במדי שחטאר, אך אנחנו תמיד רוצים לנצח". על העונה באוקראינה: "זו לא הייתה אליפות קלה"

(גודל טקסט)

מנור סולומון רשם אמש (ראשון) את אחת ההופעות המרשימות שלו מאז הגיע לשחטאר לפני כשנה וחצי כאשר כבש בכדור חופשי אדיר והוסיף בישול לטטה ב-2:2 מול אולכסנדריה במחזור הנעילה של הליגה האוקראינית.

לאחר שנבחר לשחקן המצטיין, סיכם הישראלי את המשחק: "בסופו של דבר שחטאר תמיד רוצה לנצח, אז כמובן שהמשחק נגמר לא כל כך טוב עבורנו. הבקענו שני שערים ועלינו ל-0:2 והמחצית השנייה הייתה שונה, למרות שגם בה שיחקנו טוב. בכדורגל הכל יכול לקרות. אבל באופן כללי הייתה לנו עונה נהדרת".

למרות התוצאה, סולומון הודה כי מבחינה אישית הוא מרוצה: "אני מאוד שמח שהצלחתי לכבוש, זה היה השער הראשון שלי בבעיטה חופשית בשחטאר".

מנור סולומון | שחטאר, האתר הרשמי

הזכייה באליפות הייתה קלה: "ברור שלא. אולי זה היה נראה קל, מכיוון שניצחנו ברוב המשחקים והובלנו בפער ניכר, אבל המשחקים היו קשים. יש לנו קבוצה חזקה, מוכשרת ורצינית – בנוסף גם צוות האימון שלנו הכין אותנו לפני כל משחק בצורה הכי גבוהה שיש וזו הסיבה שזכינו".  

על המטרה הבאה, הגומלין נגד וולפסבורג בליגה האירופית: "נשארו לנו כשבועיים וחצי של הכנה. אני בטוח שצוות האימון גם הפעם יכין אותנו כמו שצריך. המטרה שלנו היא אחת – להעפיל לרבע הגמר".

כזכור עוד לפני הפסקת המפעלים האירופיים בחודש מארס, שחטאר השיגה ניצחון 1:2 על וולפסבורג בגרמניה ואם תצליח להעפיל לשלב שמונה האחרונות היא צפויה לפגוש את באזל (שניצחה במשחק הראשון 0:3 את איינטרכט פרנקפורט), לכן לא מן הנמנע שהישראלי שכבר כבש שני שערים בליגת האלופות, יככב גם במפעל המשני.

מנור סולומון. שער ובישול לישראלי | שחטאר, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי