בירם כיאל נפרד מברייטון: "תמיד תהיו בלב שלי"

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

הקשר עזב את המועדון האנגלי אחרי חמש וחצי שנים: "אסיר תודה לכל השחקנים ואנשי הצוות שהפכו לחלק מהמשפחה שלי. בכדורגל תמיד יש עליות ומורדות ונפצעתי לא מעט, אבל תמיד נתתי 100%"

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

אחד הליגיונרים הבכירים שלנו בעשור האחרון, בירם כיאל, סוגר היום (רביעי) תקופה כאשר נפרד מברייטון, קבוצתו בחמש וחצי השנים האחרונות. אמנם הכתובת הייתה על הקיר לאחר שהושאל בעונה האחרונה לצ'רלטון, אבל כעת העניין הפך לרשמי ומעתה הקשר בן ה-32 לא שייך יותר לשחפים.

כיאל נפרד דרך פוסט באינסטגרם: " אחרי חמש וחצי שנים הגיע הזמן לסגור את הפרק הזה. אהבתי כל רגע כאן בברייטון. העלייה מהצ'מפיונשיפ לפרמיירליג וההצלחה להתבסס בליגה הבכירה שנה שלישית ברציפות – זה הישג אדיר".

"אני אסיר תודה לכל השחקנים ואנשי הצוות שהפכו לחלק מהמשפחה שלי ואהיה אסיר תודה למועדון על כך. לסיום אני לא יכול שלא להודות לאוהדים. גרמתם לי ולמשפחתי להרגיש בבית מהרגע הראשון. בכדורגל תמיד יש עליות ומורדות וסבלתי מלא מעט פציעות. אבל תמיד נתתי 100%. בהצלחה בעתיד בתקווה שיום אחד נתאחד".

כאמור כיאל הגיע לברייטון בינואר 2015 מסלטיק ושותף ב-131 משחקים בכל המסגרות, במהלכם כבש חמישה שערים והוסיף עשרה בישולים. הישגו הגדול ביותר היה כמובן העלייה לפרמיירליג בעונת 2016/17. בליגה הבכירה שיחק בסך הכל 37 פעמים, שם מצא את הרשת פעם אחת נגד ניוקאסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי