סולומון בראיון: "הזאר? הלוואי שאוכל להיות קרוב לרמה שלו"

מנור סולומון | שחטאר, האתר הרשמי

אחרי שאנדי הרצוג השווה את כוכב נבחרת ישראל לבלגי, קשר שחטאר הוחמא וסיפר לתכנית הספורט של 103FM: "אמרו לי בעבר שאני מזכיר אותו. לא ראיתי את המשפחה כבר חצי שנה, הכדורגל מחזיק אותי"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל היוצא, אנדי הרצוג, החמיא בתחילת השבוע בגדול למנור סולומון, כשהשווה אותו לאדן הזאר. קשרה של שחטאר דונייצק התראיין בתכנית הספורט של 103FM, התרגש מדבריו של המאמן הלאומי לשעבר, סיפר על הקושי לחיות לבד באוקראינה, מכבי פתח תקווה והצוות החדש של הנבחרת – וילי רוטנשטיינר ואלון חזן.

"עוד כשעליתי לבוגרים ולפני כן אמרו לי שאני מזכיר את הזאר", אמר סולומון והצטנע: "הלוואי שאני אוכל מתישהו להיות קרוב לרמה שלו, כי הוא באמת שחקן מדהים. אני רוצה להגיד תודה רבה לאנדי על המחמאה הגדולה הזו".

משחק הליגה האירופית המתקרב: "יש לנו משחק בעוד שבוע וחצי נגד וולפסבורג, ניצחנו אותם 1:2 בחוץ ועכשיו נשחק באוקראינה בגומלין. כל ההכנות מתרכזות לשם כרגע. אנחנו חייבים לעבור. יהיה קשה, אבל אנחנו צריכים לעבור ולהגיע לרבע הגמר".

ההחלטה למנות את רוטנשטיינר וחזן למאמני הנבחרת בצוותא: "אני חושב שהכל ממשיך כרגיל. לא אנחנו קיבלנו את ההחלטה הזו וכל מאמן שהיה נבחר אז היינו שמחים עבורו. אנחנו מכירים את שניהם מאוד טוב, הם רצים איתנו כבר שנתיים. אנחנו עצובים שאנדי עזב כי באמת אהבנו אותו, ואנחנו אוהבים מאוד גם את וילי ואלון. הם מכירים טוב מאוד את הסגל ויודעים בדיוק מה לעשות. אני מקווה כמו כולם שזה יצליח".

האם הוא אופטימי לקראת חצי גמר פלייאוף העליה ליורו מול סקוטלנד: "ברור שאני אופטימי. אני תמיד אופטימי. אנחנו מאמינים בעצמנו ומאמינים בצוות. נבוא לעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח".

אלון חזן, וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

השגרה שלו כשהוא לבד באוקראינה: "זה לא קל יש המון געגועים למשפחה שלא ראיתי כבר חצי שנה, לחברים וכמובן לחברה שלי. היא כרגע בצבא ותעבור אליי כשהיא תשתחרר. זו תקופה לא קלה, אבל מה שמחזיק אותי זה הכדורגל. עברתי לפה בשביל הכדורגל וזה הדבר הכי חשוב מבחינתי. אני עושה הכל כדי להצליח, ואם יש קצת קשיים בדרך זה בסדר ולא קרה כלום".

האם התאכזב שמכבי פ"ת לא זכתה בגביע: "התבאסתי מאוד. המועדון הזה הוא הבית השני שלי, גדלתי שם ואני אוהב שם את כולם. יש שם שחקנים שהם חברים מאוד טובים ושלי ואני בקשר טוב גם עם ההנהלה. הם סוף סוף יכלו להביא גביע וזה היה בונוס מטורף לעונה הזו, אבל בכל זאת הם עשו עונה גדולה והכי חשוב שבשנה הבאה הם ישחקו בליגת העל. יש במכבי פ"ת בסיס מצוין ושחקנים צעירים נהדרים. עליהם יצטרכו להביא כמה זרים ושחקנים קצת יותר מנוסים ואני בטוח שהקבוצה יכולה לעשות עונה מצוינת".

האם ליאל עבדה וארד בר שמסומנים ככישרונות גדולים יפרצו כמוהו ויגיעו לנבחרת: "אני בטוח שכן. גם הם וגם שחקנים נוספים. הם יצליחו ויעברו לקבוצות הגדולות בארץ או לחו"ל ביום מן הימים. בנבחרת רוצים להצעיר את הסגל, וכמו שלי נתנו הזדמנות בגיל 17 להתאמן עם הנבחרת הבוגרת יכול להיות שייתנו לעוד שחקנים את ההזדמנות".

ליאל עבדה
ליאל עבדה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי