באוסטריה מעריכים: וייסמן לא יגיע לאימון, גלאטסראיי בעקבותיו

שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

בעיתון "קליינה צייטונג" הטילו ספק באשר לאפשרות שמלך השערים יתייצב בשבוע הבא וטענו כי הוא צפוי לעזוב, מועדון הפאר הטורקי עדיין נחשב למועמד המוביל לצרפו

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

כשבועיים אחרי שהחלו בטורקיה הדיווחים על כך שגלאטסראיי מעוניינת בשון וייסמן, הבוקר (רביעי) גם בעיתון האוסטרי המוכר "קליינה צייטונג" נכתב שמועדון הפאר מאיסטנבול בעקבות הישראלי.

וייסמן, כידוע מלך שערי הליגה האוסטרית בזכות 30 שערים בעונת הבכורה שלו מעבר לים, הצהיר כי הוא ישמח להתקדם לאחת הליגות הבכירות ובדגש על אנגליה או גרמניה, אולם באוסטריה טוענים כי בשלב זה לא התקבלו הצעות משם – על אף שיש ביקוש גדול לצרף את הכוכב של וולפסברגר.

ב"קליינה צייטונג" כתבו היום כי הוא לא צפוי להישאר בקבוצה, שמבחינתה רוצה לנצל את האפשרות למכור אותו בסכום משמעותי על אף שחוזהו יסתיים בקיץ 2021, אך השאלה היחידה שנותרה היא לאן הוא יעבור. גם וייסמן וגם המועדון רוצים להגיע לכדי עסקה הקיץ שתאפשר לו להתקדם ולמועדון להכניס מיליוני יורו לקופה, אך טרם הוגשה הצעה קונקרטית שמאפשרת התקדמות.

שון וייסמן
שון וייסמן | צילום מסך

לכן, כך מעריכים באוסטריה, גלאטסראיי – שלא תשחק בעונה הבאה במפעלים האירופיים לאחר עונה כושלת מבחינתה – עשויה להמר על החלוץ בן ה-24. על פי הדיווחים, וולפסברגר תדרוש עבורו קרוב ל-10 מיליון יורו, אך ייתכן שהסכום בפועל יהיה נמוך בכמחצית.

ביום שני וולפסברגר תפתח את אימוניה לעונה החדשה ובאוסטריה מטילים ספק באשר לכך שוייסמן יהיה באימון, גם אם עד השבוע הבא לא תצא עסקה לפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי