עכשיו זה רשמי: בן שהר חתם באפואל ניקוסיה

בן שהר | אפואל ניקוסיה

החלוץ עבר בהשאלה לשנתיים, ישוב להפועל באר שבע בשנה האחרונה של החוזה ויקבל מענק של מיליון שקל. "זאת פרידה זמנית ובעזרת השם בעוד שנתיים אחזור לעיר שהייתה לי ולמשפחתי בית חם בחמש השנים האחרונות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ליגיונר נוסף בקפריסין: שלושה ימים אחרי שעזב את ישראל, חלוץ הפועל באר שבע בן שהר חתם באופן רשמי באפואל ניקוסיה, במדיה ישחק בהשאלה בשנתיים הקרובות. כפי שפורסם כאן, בתום עונת 2021/22 שהר יחזור לשנתו האחרונה בחוזה בישראל ויקבל מענק של מיליון שקל.

החלוץ נפרד מאוהדי הפועל באר שבע לאחר חמש שנים: "זה פוסט פרידה. זמנית, אני כמעט משוכנע. כולכם יודעים שעברתי לא מעט בקריירה שלי ואף זכיתי לשחק בין היתר בקבוצות גדולות באירופה. אבל אם יש מקום אחד שהיה עבורי בית, אמיתי, חם, מצמיח, תומך, זאת הפועל באר שבע והעיר באר שבע. כאן גם הקמתי את המשפחה שלי והחוויות שצברתי ילוו אותי בכל מקום בו אהיה. מעתה ועד עולם".

"כמעט בלתי אפשרי לסכם חמש שנים בכמה מילים, אבל ברור שאחת מהן תחזור כל הזמן – תודה! כאשר הגעתי לבאר שבע עמדה לנגד עיניי מטרה מרכזית – להוביל את הקבוצה לפסגה ולהגיע לכמה שיותר יעדים ותארים. אפשר לומר בכבוד ובגאווה שהשגנו יחד כמעט את כולן. תודה, כן, שוב, למועדון שהיה שם בשבילי לאורך כל הדרך, לקהל הכי חם במדינה שתמיד תמך בקבוצה, לשחקנים שהם כמו אחים עבורי ויחד איתם הגשמתי כל חלום, לצוות המקצועי, הניהולי והרפואי שבלעדיו כל זה לא היה קורה".

בן שהר חוגג. ימשיך בדרום? | דני מרון

"אני יוצא שוב לדרך חדשה, מאתגרת ומרגשת, חדור אמונה ומשוכנע כי תאחלו לי הצלחה. אמשיך תמיד לעקוב, לתמוך ולקוות שהקבוצה שלנו רק תלך ותתעצם. זאת פרידה זמנית ובעזרת השם בעוד שנתיים אחזור לעיר שהייתה לי ולמשפחתי בית חם בחמש השנים האחרונות. אוהב אתכם וכבר מתגעגע".

את הקריירה הארוכה והמפוארת התחיל שהר בהפועל ת"א, כשמשם הוא עבר בגיל צעיר לאקדמיה של צ'לסי ואף רשם מספר הופעות בקבוצה הראשונה. מהבלוז הושאל למספר קבוצות בממלכה, ביניהן קווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי ופורטסמות'. בהמשך נדד באירופה כשהגיע לאספניול בספרד, דה חראפשחאפ ההולנדית, אוקזר הצרפתית וארמיניה בילפלד הגרמנית. בין היתר גם הושאל להפועל תל אביב ורשם הופעות בשלב הבתים של ליגת האלופות. לאחר שסיים המסע באירופה מצא בית חם בהפועל באר שבע, שם בילה חמש עונות וזכה בשלוש אליפויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי