רפאלוב נבחר למצטיין הגמר: "כולם התאמצו, לא רק אני"

גיבור גמר הגביע הבלגי, שכבש בפעם השלישית במעמד הנכסף והעניק לאנטוורפן את התואר על חשבון האקסית מברוז', סיפר: "לא יודע אם מותר לנו לחגוג"

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב עשה זאת שוב. ב-2015 הוא כבש שער מטורף בתוספת הזמן והעניק לקלאב ברוז' את הגביע, כעבור כמעט חמש שנים הוא היה מי שהכריע את ההתמודדות ומנע מהאקסית שלו דאבל וסידר לאנטוורפן, קבוצתו בשנתיים האחרונות, תואר ראשון מאז שזכתה בגביע האחרון שלה ב-1992.

רפאלוב כבש את השער היחיד בגמר הגביע שנערך ללא קהל, משחק שאמנם סיים רשמית עבור הבלגים את עונת 2019/20, אך למעשה פתח את עונת 2020/21 – הבלגים, כידוע, כלל לא חידשו את הליגה בעונה שעברה בעקבות התפשטות נגיף קורונה ולמזלם של רפאלוב וחבריו, גמר הגביע נדחה לתחילת אוגוסט.

גם בסגל חסר מאוד ועם השוער השלישי בין הקורות, אנטוורפן עשתה היסטוריה. גיבור המשחק, ליאור רפאלוב שבבלגיה כבר הגיע לשלושה גמרים וכבש בשלושתם (הפסיד רק ב-2016 עם ברוז' לליאז'), דיבר תחילה על האקסית: "לשחק נגד קלאב ברוז' זה תמיד מאוד מיוחד עבורי, בטח במשחק גמר. התכוננו היטב ולמרות שהיינו בסיטואציה מאוד לא פשוטה כי עזבו אותנו שחקנים רבים, הצלחנו לנצח – אז תואר מצטיין המשחק מגיע לכל הקבוצה על המאמץ, לא רק לי".

ליאור רפאלוב | KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP via Getty Images

עוד אמר רפאלוב: "תוכנית המשחק שלנו עבדה בצורה מושלמת. היינו טובים במחצית הראשונה, בחצי השני זה היה קצת אנטי כדורגל מצדנו – אבל בסוף מה שקובע זה התוצאה. אם נחגוג את הזכייה? לא יודע אם זה מותר".

ליאור רפאלוב חוגג עם חבריו | KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי