קליימן: "הנבחרת? אם היו עוקבים אחריי, הייתי מזומן"

בוריס קליימן | וולוס, רשמי

השוער שחתם בוולוס היוונית ביקר את הצוות האוסטרי ברדיו 103FM: "אולי חשבו שהליגה בקפריסין פחות נחשבת". על ההחלטה לעבור ליוון: "זו הייתה המטרה שלי, ויתרתי על הצעה כספית גבוהה יותר"

(גודל טקסט)

בשקט בשקט השוער הישראלי בוריס קליימן עבר שדרוג גדול כאשר חתם אתמול (שבת) בקבוצתו השנייה מעבר לים עם חתימתו בוולוס היוונית. בראיון בתוכנית הספורט של רדיו 103FM סיפר קליימן מדוע עזב את פארלמיני ולמה לא זומן לנבחרת ישראל.

המעבר ליוון: "המטרה שלי הייתה בסופו של דבר להתקדם והיעד שסימנתי זה היה יוון ואני שמח שהגעתי לכאן. בוא נגיד שבגלל המצב זה לא היה פשוט, אבל בדקה ה-90 זה הגיע. פראלימני הוא מועדון עם היסטוריה בקפריסין, אבל כולם יודעים שיוון זו ליגה בכירה יותר. וולוס זה מועדון 'כאילו' חדש, כי הוא הוקם מחדש בשנת 2017, אבל זה היה איחוד של שתי קבוצות שאחת מהן שיחקה באירופה המון שנים. ראש העיר שהוא גם הנשיא קידם את המועדון והעלה אותה לליגה הבכירה".

הקורונה השפיעה על החוזה שלך: "מהחוזה בפלארמיני שודרגתי, אבל הייתה לי הצעה כספית טובה יותר. אני מאמין שאם בעונה הבאה יהיה טוב יותר, אז גם יהיה גם שדרוג בשכר. כמו שאמרתי, סימנתי לעצמי מטרה להגיע ליוון וכסף לא עניין אותי. כעת המטרה היא לשחק באירופה ובנו כאן קבוצה טובה, אולי בעתיד אשתדרג למועדון גדול יותר".

בוריס קליימן
בוריס קליימן | האתר הרשמי

עכשיו תילקח בחשבון בנבחרת: "אני חושב שגם לפני זה הייתי פוטנציאל לנבחרת, לפחות להיות מוזמן. אני בטוח שאם היו עוקבים אחרי כן היו מזמינים אבל אולי עכשיו זה ישתנה. אולי חשבו שהליגה בקפריסין פחות נחשבת. עם בן שהר זה סיפור שונה כי הוא משחק באפואל ניקוסיה שהיא קבוצה גדולה, שמשחקת כמעט בכל שנה במוקדמות ליגת האלופות".

איך הקורונה השפיעה בקפריסין: "המצב היה ממש טוב, אך בימים האחרונים חזרו הנדבקים. גם ביוון הסיפור דומה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי