מבוקש גם בפורטוגל: בראגה בעקבות שון וייסמן

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

על פי 'רקורד', הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה המקומית ותשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית, הצטרפה למירוץ אחר חלוץ וולפסברגר. האם יהפוך לישראלי השלישי אי פעם בליגה הפורטוגלית?

קבוצות: בראגה
(גודל טקסט)

העונה הסנסציונית של שון וייסמן, שסיים כמלך השערים של הליגה האוסטרית וניצב במקום התשיעי בתחרות נעל הזהב האירופית, הפכה את החלוץ הישראלי למבוקש למספר לא מועט של קבוצות באירופה. על פי הדיווחים האחרונים, סלטיק וגלטאסראיי הן המועמדות המרכזיות לרכוש את וייסמן מוולפסברגר והיום (ראשון) הצטרפה שחקנית חדשה למאבק – בראגה הפורטוגלית.

על פי 'רקורד' הקבוצה שסיימה את העונה במקום השלישי בליגה המקומית מחפשת חיזוק לחלק ההתקפי וסימנה את וייסמן כאשר המטרה היא להציבו לצידו של מלך שערי הקבוצה אשתקד חלוץ נבחרת פורטוגל פאוליניו שהבקיע 25 שערים והוסיף 9 בישולים בכל המסגרות.

אם אכן וייסמן יחליט לבחור בקבוצה מפורטוגל, הוא יוותר על השתתפות בכורה בליגת האלופות, אך ישחק בוודאות בליגה האירופית לאחר שבראגה קיבלה באופן ישיר את המקום בשלב הבתים. מאמנה החדש הוא קרלוס קרבחאל, בעל עבר בבשיקטאש, ספורטינג ליסבון ואפילו בסוונסי הוולשית. לכן אולי דווקא ההצעה המפתיעה הזאת תשכנע את החלוץ לנסות את מזלו ולהפוך לישראלי השלישי בפורטוגל אחרי אלי אוחנה ואילן בכר, כאשר גם הם שיחקו בבראגה.

שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי