דיווח: תורג'מן יחתום לשנתיים בוויסלה, ג'אן יגיע במקומו לאוסטריה וינה

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב

אחרי שהושאל לפולנים בחצי העונה האחרונה, החלוץ הישראלי בדרך לעבור לצמיתות לקבוצה בה רשם תקופה מצוינת. קבוצתו תשחררו בחינם ותנסה לצרף את חלוץ בני יהודה, שמבוקש גם בפוגון שצ'צ'ין

(גודל טקסט)

אחרי עונה וחצי באוסטריה וינה, אלון תורג'מן הושאל בחודש ינואר האחרון לוויסלה קראקוב. החלוץ הישראלי להט בליגה הפולנית, כבש חמישה שערים בארבעת משחקיו האחרונים העונה, אך השאלתו הסתיימה והוא שב לקבוצת האם שלו.

ויסלה חיפשה את המתווה לפיו תשאיר את השחקן אצלה, ועל פי דיווח שהתפרסם היום (שלישי) בתקשורת הפולנית – נראה שהיא גם מצאה. "אלון תורג'מן יהפוך לשחקן של ויסלה לצמיתות", נכתב באופן חד משמעי.

על פי הפרסום, הישראלי יחתום על חוזה לשנתיים ויעבור בחינם מאוסטריה וינה, תמורת אחוז מסוים ממכירה עתידית. כמו כן, נכתב כי כל תנאיו כבר סוכמו וכל שנותר הוא שיעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן המעבר יהפוך לרשמי.

אלון תורג'מן | ויסלה קראקוב, האתר הרשמי

אם אכן תורג'מן יעזוב את אוסטריה וינה ייתכן שמחליפו יהיה לא אחר מחלוץ בני יהודה דור ג'אן. לאחר הדיווח, שפוגון שצ'צ'ין הפולנית בודקת אפשרות לצרפו, נכתב בתקשורת הפולנית כי גם הקבוצה מבירת אוסטריה הצטרפה למאבק אחר החלוץ ואף הגישה לו הצעה רשמית.

עוד נכתב כי ג'אן נוטה לקבל את ההצעה מאוסטריה וינה, בעיקר לאור הצלחתו של שון וייסמן שסיים את עונת הבכורה בוולפסברגר עם 30 גולים וזכה בתואר מלך שערי הליגה. בנוסף גם שחקנים אחרים כמו מואנס דאבור, עומר דמארי וגם תורג'מן התקדמו לקבוצות בכירות יותר דרך הבונדסליגה האוסטרית.

דור ג'אן חוגג
דור ג'אן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי