וייסמן במרתון שיחות עם וולפסברגר, שהדביקה לאליאל פרץ כינוי

שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

מלך שערי הליגה לא מתאמן ושוהה לצד אשתו שכורעת ללדת, סוכנו התייחס לעתידו: "במהלך ניתוח לא הגיוני לשאול את הרופא מה מצב החולה". הקשר כבש במשחק אימון, מאמנו החמיא: "יהיה כיף איתו"

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

אחרי עונת בכורה יוצאת דופן מעבר לים, במהלכה הפציץ לא פחות מ-30 שערים ב-31 הופעות, סיים כמלך שערי הליגה האוסטרית ונכנס לעשירייה הראשונה במירוץ לנעל הזהב, שון וייסמן מכוון אל עבר היעד הבא. "אנחנו מנהלים מרתון של שיחות פתוחות ושקופות עם ראשי וולפסברגר לגבי העתיד", הבהיר רוי רייבר, נציגו של החלוץ הישראלי.

כשנשאל האם וייסמן יעזוב את וולפסברגר שנה לפני תום חוזהו ואם כן אז לאיזו ליגה, נציגו השיב: "במהלך ניתוח לא הגיוני לשאול את הרופא מה מצבו של החולה". כידוע, בין הקבוצות אשר הוזכרו בהקשר של הישראלי נמצאות בין היתר אסטון וילה, גלאטסראיי, סלטיק ובראגה. על פי הדיווחים, האוסטרים דורשים כעשרה מיליון יורו עבור החלוץ, שנעדר מאימוני הקבוצה בשל העובדה שאשתו כורעת ללדת והוחלט לאפשר לו לשהות לצדה, כאשר גם לחוסר הוודאות בנוגע להמשך דרכו יש חלק בהיעדרות. "עדן בסדר, אנחנו עדיים מחכים", אמר ויסמן.

למרות תג המחיר הדי גבוה, בוודאי ב"ימי קורונה", העובדה שווייסמן מסיים את חוזהו בקיץ הבא צפויה להוביל לכך שוולפסברגר בסופו של דבר תתגמש ותפחית את דמי ההעברה. בינתיים, הרכש החדש אליאל פרץ החל להתאמן במדי וולפסברגר ואף כבש במשחק האימון הראשון שלו. "יהיה לנו כיף איתו. הוא שחקן גבוה, שזה דבר טוב עבור הקבוצה הקטנה שלנו. הוא יכול לשחק עם הגב לשער ולשמור היטב על הכדור", הצהיר המאמן פרדיננד פלדוהפר, שהעניק לקשר שהגיע מהפועל חדרה את הכינוי "אלי".

לינו היידוק, סוכנו שחקנים שהיה מעורב בהשלמת העסקה מהצד האוסטרי, הוסיף: "אני מאמין שאליאל יתפתח וישתלב בצורה טובה, אפילו במועדונים גדולים מוולפסברגר. גם אם אוסטריה וינה הייתה מגישה בסופו של דבר הצעה, זה לא היה רלוונטי. פרץ ראה שזה עובד כל כך טוב אצל ויסמן. המאמן פלדהופר השתדל מאוד עבורו. התנאים הכלליים נהדרים, המועדון מוכר וגם משתתף בזירה האירופית".

אליאל פרץ
אליאל פרץ | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי