עקב גשם כבד והצפות: נדחה המשחק בין גוואנגז'ו ר.פ לדליאן

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

ערן זהבי ודיא סבע קיוו לשחק מול החבורה של רפא בניטס ואולי לרשום ניצחון בכורה העונה ולברוח מהמקום האחרון בליגה, אך מזג האוויר הוביל לביטול המפגש. מועד חדש טרם נקבע

(גודל טקסט)

אחרי שפתחו את העונה עם שלושה הפסדים בארבעת המחזורים הראשונים, גוואנגז'ו ר.פ וערן זהבי קיוו לרשום היום (שבת) ניצחון בכורה בליגה הסינית בקרב תחתית מול דליאן פרו. לצערם ולצערנו, גשם כבד והצפות בעיר דליאן גרמו לדחיית המשחק, לאחר המתנה של כשעה בה הגשם לא חדל מלרדת.

הסקורר הישראלי והקפטן של ר.פ כמובן אמור היה לפתוח בהרכב של נועלת הטבלה בבית א', בעוד דיא סבע שרק יצא מבידוד לפני כעשרה ימים תוכנן שוב לעלות מהספסל. כידוע, ר.פ במחזור שעבר נכנעה 2:0 לג'יאנגסו סונינג, משחק שבמהלכו דיא סבע שיחק לראשונה מזה שמונה חודשים.

מועד חדש למשחק טרם נקבע, אך ייתכן שהוא ייערך כבר מחר (ראשון) בבוקר. הקבוצה של רפא בניטס תנסה גם היא לנצח לראשונה העונה, אחרי שצברה שתי נקודות בארבעת המשחקים הראשונים. השם הנוצץ ביותר שאפשר למצוא בסגל שלה הוא זה של הקשר הסלובקי מארק המשיק, שחקנה של נאפולי לשעבר. מלך השערים של דליאן הוא החלוץ סלומון רונדון שהצטרף בשנה שעברה אחרי שנים מוצלחות בווסט ברומיץ' ובניוקאסל.

הסיבה לדחיית המשחק בין גוואנגז'ו לדליאן
הסיבה לדחיית המשחק בין גוואנגז'ו לדליאן | באדיבות סינה ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי