90 דקות לדסה נגד פ.ס.וו, צמד לעידן גולן ברומניה

ויטסה רשמה 1:1 במשחק הכנה לליגה ההולנדית, המגן שוב לא הוחלף. מרציאנו והיברניאן איבדו נקודות ראשונות העונה ב-0:0 נגד מאת'רוול ויכולים לאבד את הפסגה. צמד לחלוץ בקלוז', 75 דקות לגרצ'קין בזוריה

(גודל טקסט)

בצל משחקי ליגת האלופות והליגה האירופית, מספר נציגים ישראליים יופיעו היום (שבת) במדי קבוצותיהם במשחקי ההכנה של קבוצותיהן. הראשון היה מקס גרצ'קין, שרשם משחק שני במדי זוריה לוגנסק. המגן פתח בהרכב בניצחון 1:2 על מאריופול והשלים 75 דקות.

בהולנד, אלי דסה פתח בהרכב ויטסה במשחק הכנה לליגה ההולנדית נגד פ.ס.וו איינדהובן, שהסתיים ב-1:1 קצבי. אקס מכבי תל אביב פתח בהרכב של תומאס לטץ' והשלים 90 דקות.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו שמר על שער נקי ב-0:0 של היברניאן שלו נגד מאת'רוול. קבוצתו של השוער עלתה שוב לפסגת הליגה, אך הפסידה נקודות ראשונות העונה אחרי ארבעה מחזורים ויכולה לאבד את המקום הראשון לריינג'רס, שתשחק מחר.

נציג ישראלי נוסף ששיחק הערב הוא החלוץ עידן גולן, שכבר בבכורה שלו כבש צמד. החלוץ בן ה-24, בסך הכל יממה אחרי שחתם בקבוצת אוניברסיטאטה קלוז' מליגת המשנה ברומניה, עלה מהספסל וכבש את שני השערים האחרונים ב-2:6 של קבוצתו על ז'לאו מהליגה השלישית.

צפו בשער של גולן:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי