בוולפסברגר מתחילים לאבד סבלנות: היכן ישחק שון וייסמן?

שון וייסמן
שון וייסמן | האתר הרשמי

שבועיים לאחר שהקבוצה שבה לאימונים, החלוץ טרם חזר ולא ברור אם יישאר בקבוצה. המאמן והאוהדים כבר מביעים את אי שביעות רצונם מהסיטואציה ובתקשורת האוסטרית תוהים כיצד הסיפור יסתיים

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

בוולפסברגר וגם בתקשורת האוסטרית מתקשים לעכל את הסיטואציה עם שון וייסמן. מלך שערי הליגה האוסטרית בעונה שעברה, שבעונתו הראשונה מעבר לים מיצב את עצמו כחלוץ מבוקש באירופה לאור כניסתו למקום העשירי בטבלת "נעל הזהב", טרם הצטרף לאימוני הקבוצה ובמועדון מביעים תסכול מכך שלא נרשמת התקדמות.

וולפסברגר החלה את אימוני טרום העונה ב-3.8, לפני שבועיים בדיוק, אלא שהחלוץ ביקש להיעדר מהימים הראשונים לאור רצונו לעבור לקבוצה בכירה יותר וכן בשל העובדה שאשתו כורעת ללידת. בוולפסברגר אישרו לו לשוב באיחור, אך הוא עדיין לא הצטרף לקבוצה וגם נעדר בימים אלה ממחנה האימונים שהיא עורכת בזלצבורג לקראת חידוש הליגה האוסטרית ומשחקי שלב הבתים בליגה האירופית החל מאוקטובר.

לפי הפרסום הבוקר (שני) בעיתון ב"קליינה צייטונג", המאמן פרדיננד פלדהופר שוחח עם וייסמן בפעם האחרונה בשבוע שעבר ונכתב כי קיימת חוסר שביעות רצון מצד כל הצדדים לאור הסחבת בכל הנוגע לעתיד הישראלי בעונה הבאה. נטען אף כי גם אוהדי הקבוצה כבר דורשים הבהרות באשר לעתיד החלוץ.

המטרה של וולפסברגר היא למכור את וייסמן בשבועות הקרובים, כדי לא לאבד אותו בקיץ 2021 ללא תמורה. חלון ההעברות מסתיים העונה רק באוקטובר, כך שגם אם וייסמן יפתח בסופו של דבר את העונה עם קבוצתו הנוכחית, פתיחת עונה טובה תחזק את מעמדו ואולי תסדר לו הצעה מאחת הליגות הבכירות באירופה.

שון וייסמן
שון וייסמן | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images
שון וייסמן | Instagram

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי