מרציאנו התראיין בסקוטלנד: "יעזור לנבחרת ישראל שלא יהיה קהל"

אופיר מרציאנו | האינסטגרם הרשמי של היברניאן

שוער היברניאן, שפתח בצורה נהדרת את העונה בליגה הסקוטית, דיבר לקראת צמד המשחקים של הנבחרת בהאמפדן פארק: "יודעים את העוצמות של הסקוטים". וגם: דעתו על רוטנשטיינר

(גודל טקסט)

אופיר מרציאנו הוא אחד האנשים הכי אהובים בהיברניאן. שוער נבחרת ישראל מוערך מאוד בקבוצתו הסקוטית, שפתחה מצוין את העונה, עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות, כשכרגע המועדון נמצא במקום השני בטבלה. רק ריינג'רס מקדימה אותה בזכות הפרש שערים בלבד.

בארבעת מחזורי הליגה עד כה, מרציאנו ספג שני שערים. כידוע, ב-4 בספטמבר נבחרת ישראל תגיע לסקוטלנד למפגש מול הנבחרת המקומית במסגרת במסגרת משחק הפתיחה של ליגת האומות 2021, וב-8 באוקטובר יתקיים באותו אצטדיון שוב אותו מפגש. הפעם, זה יהיה המשחק לו כולנו מחכים כבר חודשים, במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020.

מרציאנו, שעשוי לפתוח בשער הנבחרת, התראיין בסקוטלנד ודיבר על ההתמודדות המתקרבת: "זה כנראה יעזור לנו שלא יהיו אוהדים בהאמפדן פארק, כי אנחנו יודעים את העוצמות של האוהדים הסקוטים".

השוער גם התייחס למינויו של וילי רוטנשטיינר לתפקיד המאמן אחרי עזיבתו של אנדי הרצוג: "הוא לא זר לנו, אנחנו מכירים אותו היטב בשנתיים האחרונות. הוא מכיר היטב את האיכויות שלנו והוא יודע איך הוא רוצה לשחק. אנחנו צריכים להגיע בכושר הטוב ביותר למשחקים מול סקוטלנד".

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי