"שחקן מבריק": בסקוטלנד מחמיאים לחאתם עבד אלחמיד

חאתם עבד אלחמיד | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

הישראלי שב להרכב של סלטיק אחרי תשעה חודשים וסיפק שני בישולים נפלאים ב-0:6 על רייקיאוויק. המאמן לנון פרגן למגן ולביטון: "נתנו הופעה טובה". האוהדים בטירוף: "הוא חייב לפתוח בהרכב". צפו במופע

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

נכון מדובר רק במשחק סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות וסלטיק קיבלה יריבה נוחה בדמותה של אלופת איסלנד רייקיאוויק, אבל עבור השגרירים שלנו במועדון סקוטי ניר ביטון ובמיוחד חאתם עבד אלחמיד, המפגש בסלטיק פארק שהסתיים ב-0:6 מוחץ מבשר רק טובות עבורם.

השניים פתחו בהרכב של ניל לנון והשלימו 90 דקות, ואמש (שלישי) הגיע תורו של אלחמיד לבלוט מבין הישראלים. המגן שסיים את העונה שעברה בשלב מוקדם בגלל פציעה וביטולה של הליגה הסקוטית בשל נגיף הקורונה, היה אחד המצטיינים על המגרש וסיפק שני בישולים בלתי נשכחים מול האיסלנדיים חסרי האונים.

המאמן ניל לנון דיבר על ההופעה של שני הישראלים בתום המשחק: "אלחמיד נתן הופעה טובה והוא השלים 90 דקות בצורה חלקה, שזה דבר מאוד חשוב עבורו. גם ביטון נתן הופעה טובה במרכז ההגנה לצד כריסטופר ז'וליין. יש הרבה דברים טובים לקחת הלאה".  

חאתם עבד אלחמיד | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

גם אוהדי הקבוצה הרעיפו מחמאות לצמד הבישולים של אלחמיד והם מקווים שהפעם יזכה ליותר דקות על הדשא "מעולם לא התאכזבתי ממנו, מקווה שירשום יותר הופעות העונה", "שחקן מבריק", "כל עוד הוא כשיר הוא זה שצריך לפתוח בהרכב" אלו היו מטיבם הציוצים של האוהדים המסורים שצפו במשחק בביתם ורק צמאים לעוד דקות של מגן נבחרת ישראל.

עם כל זאת יש לציין שלסטיק ממתינה משוכה קשה הרבה יותר בשלב הבא והיא המנצחת בין אלופת שבדיה יורגודן לאלופת הונגריה פרנצווארוש שייפגשו הערב במקביל למשחקה הביתי של מכבי תל אביב נגד ריגה ואלחמיד יצטרך להוכיח כי גם נגד יריבות חזקות יותר הוא יכול להציג יכולת טובה, בדיוק כפי שעשה נגד לאציו אשתקד בשלב הבתים של הליגה האירופית.

צפו ב-0:6 של סלטיק על רייקיאוויק, שני בישולים לאלחמיד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי