כבר אחרי 14 דקות: צפו בשער הבכורה של בן שהר באפואל ניקוסיה

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

החלוץ השלים 90 דקות במשחק פתיחת העונה בקפריסין ומצא את הרשת במהרה, אך קבוצתו איבדה נקודות יקרות כשסיימה ב-2:2 מול קרמיוטיסה. באוקראינה, סולומון עלה מהספסל בניצחון שחטאר דונייצק במחזור הראשון

(גודל טקסט)

שלושה שבועות אחרי שחתם באפואל ניקוסיה, כבר במשחקו הרשמי הראשון במדי מועדון הפאר מקפריסין, בן שהר חגג שער בכורה. הערב (שישי) פתח החלוץ בהרכב קבוצתו החדשה במחזור הראשון של הליגה הקפריסאית ו-14 דקות משריקת הפתיחה, מצא את הרשת – למעשה השער הראשון של העונה בליגה הקפריסאית.

אלא שלצערו, אפואל מעדה בביתה נגד העולה החדשה קרמיוטיסה, קבוצתו החדשה של הבלם ירין פרץ שישב על הספסל ולא שותף. שהר כבש את השער הראשון במשחק כבר בפתיחה, אחרי 14 דקות, אך האורחת איזנה כעבור שש דקות ובסופו של דבר נפרדו הצדדים ב-2:2. כידוע, אל בן שהר צפוי להצטרף בסוף השבוע רשמית גם עומר אצילי, שנחת היום בקפריסין ואמור לחתום לשנתיים.

במקביל, הערב גם שחטאר דונייצק, בסך הכל ארבעה ימים אחרי שהובסה בחצי גמר הליגה האירופית, עלתה לכר הדשא במחזור הפתיחה של הליגה האוקראינית וניצחה 1:3 את קולוס. מנור סולומון עלה בדקה ה-76, ביתרון 0:3.

מוקדם יותר היום פתח אליאל פרץ בהרכב וולפסברגר במשחק הכנה שהסתיים בניצחון 1:2 על הורן מהליגה השנייה באוסטריה – משחק שלישי ברציפות שהקשר בהרכב. שון וייסמן עדיין לא הצטרף לאימוני הקבוצה ולא נכלל בסגל.

ישראלי נוסף אמנם לא שיחק היום, אבל כן נחת היום בפולין והוצג: קני סייף הושאל עד תום העונה מאנדרלכט ללכיה גדנסק, במדיה שיחק בחודשים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי