סימן עוד וי: שהר כבש בשבע מדינות שונות. מאמנו: "מופתע לטובה"

החלוץ שמצא את הרשת בבכורה במדי אפואל ניקוסיה הקפריסאית, ינסה לשבור את שיא השערים העונתי מעבר לים העומד על 7. מרינוס אוזונידיס אמר: "הוא עדיין לא כשיר ב-100%, חשבתי שיהיה לנו קשה להבקיע"

(גודל טקסט)

אחרי חמש עונות בהפועל באר שבע, בן שהר, הליגיונר הנצחי, עזב להרפתקה נוספת מעבר לים באפואל ניקוסיה ואמש (שישי) ערך את הופעת הבכורה באי השכן במסגרת המחזור הראשון של הליגה הקפריסאית קרמיוטיסה ותוך 14 דקות בלבד מצא את הרשת, אך לצערו קבוצתו נפרדה ב-2:2 מאכזב.   

עבור שהר, שהחתים את הדרכון שלו לאורך הקריירה במדינות רבות, רשם ציון דרך מיוחד כאשר כבש בליגה שביעית באירופה – נתון חריג לכל הדעות. זה התחיל כמובן באנגליה עם שלושה שערים במדי שפילד וונסדיי בצ'מפיונשיפ, המשיך בהולנד (דה חראפשחאפ) ובספרד (אספניול) ומשם חזר לישראל ונתן עונה מוצלחת במדי הפועל תל אביב, אבל שם זה לא נגמר.

לאחר התחנה באדום הצטרף לאוקזר הצרפתית, ערק להרטה ברלין וארמיניה בילפלד בגמרניה, שב להולנד ולישראל וכאמור אמש מצא את הרשת גם בקפריסין וכעת החלוץ בן ה-31 כעת ינסה לשבור את שיא שערי הליגה שלו מחוץ לישראל העומד על 7 בווילם II בעונת 2014/15.

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

מאמנו היווני מרינוס אוזונידיס החמיא לישראלי בסיום, אך במקביל נשמע מאוכזב מאוד מהתוצאה: "ציפיתי שתהיה לנו בעיה בחלק ההתקפי כי בן שהר מאוחר מדי והוא עדיין לא כשיר במאה אחוז, אבל הפתיע אותי לטובה כשכבש. בנוסף זו הייתה דווקא ההגנה שסיפקה משחק רע, וספגנו שני שערים בגלל טעויות מאוד רציניות. למרות שזה היה המשחק ראשון עדיין יש לנו הרבה זמן לתקן כמה דברים, יש לי אמון בשחקנים ואני בטוח שנראה טוב יותר. יגיע חיזוק בהמשך".

אחד השחקנים אליהם אוזונידיס התכוון הוא עומר אצילי ששוחרר ממכבי תל אביב, בעקבות פרשת "הכדורגלנים הקטינות" והנשיא עוד אתמול אישר כי שחקן הכנף יצטרף. עבורו זו תהיה קדנציה שנייה באירופה אחרי עונה אחת בליגה הספרדית הראשונה במדי גראנדה.

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי