נאתכו כבש עבור פרטיזן, אלמקייס בישל להופנהיים

ביברס נאתכו | האתר הרשמי של פרטיזן

71 דקות לקפטן נבחרת ישראל, שדייק מהנקודה הלבנה והעניק לקבוצתו את שער הפתיחה ב-01:5. הקשר בן ה-20 השלים 90 דקות נגד נירנברג. 80 דקות לדאבור נגד גרויטר פירט. ניר ביטון ניצח את דנדי, גרצ'קין הפסיד

(גודל טקסט)

לאחר שאמש (שישי) כבש בן שהר שער בכורה באפואל, הנציגים הישראליים ממשיכים גם הערב לקחת חלק במשחקי קבוצותיהם ברחבי אירופה.

בגרמניה, כמו מספר רב של קבוצות מהבונדסליגה, הופנהיים קיימה היום שני משחקים רצופים, בהן שיתפה את כל שחקני הסגל הכשירים. בראשון, הכחולים גברו 0:1 על גרויטר פירט, כשמואנס דאבור השלים 80 דקות. לאחר מכן, עילאי אלמקייס פתח והשלים 90 דקות בהפסד 5:2 לנירנברג. הקשר בישל את השער הראשון של קבוצתו בדקה השישית של המשחק.

באוקראינה, מקס גרצ'קין פתח בהרכב זאריה לוגנסק והשלים 79 דקות במחזור הפתיחה של הליגה, אך קבוצתו של אקס בית"ר ירושלים הפסידה 3:1 לדסנה.

עילאי אלמקייס | האתר הרשמי של הופנהיים

בסקוטלנד, סלטיק חזרה לנצח אחרי התיקו במחזור הקודם, כשהערב הירוקים גברו 0:1 על דנדי יונייטד. ניר ביטון פתח בהרכב של מאמנו ניל לנון ולא הוחלף בכל דקותיו. חאתם עבד אלחמיד ישב על הספסל ולא שותף.

בסרביה, פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו מנסים לרשום ניצחון ליגה שלישי ברציפות אצל אינדיה, הממוקמת בתחתית הליגה. קפטן נבחרת ישראל העלה את קבוצתו ליתרון במשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-20, ולאחר מכן הוחלף בדקה ה-71. פרטיזן ניצחה 0:5 בסיום המשחק.

בבולגריה, לודוגורץ ניצחה 1:4 את צ'רנו מורה במסגרת המחזור השלישי של הליגה הבכירה. מאוויס צ'יבוטה פתח ב-11 והוחלף לאחר 65 דקות. טאלב טוואטחה נותר שוב מחוץ לסגל.

ניר ביטון | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

בבלגיה, ליאור רפאלוב ואנטוורפן גברו 0:1 על גנט ורשמו ניצחון ראשון העונה בליגה. שחקן הכנף הישראלי עלה בהרכב של קבוצתו והוחלף בדקה ה-75.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי