ערן זהבי נבחר למצטיין המחזור בסין: "מלך הכדורגל חזר"

אחרי שכבש פעמיים וגם בישל לדיא סבע בניצחון האחרון של גוואנגז'ו ר.פ, ב"סינה ספורט" החמיאו לקפטן הישראלי: "היכולת שלו היא ההוכחה לכך שהקבוצה חוזרת לעצמה"

(גודל טקסט)

"מלך הכדורגל שוב הופיע", זו הכותרת הבוקר (ראשון) באתר "סינה ספורטס" לרגל זכייתו של ערן זהבי בתואר מצטיין המחזור השישי בליגה הסינית.

גוואנגז'ו ר.פ החלה את העונה את שני הפסדים צורמים, 3:0 לשנזן ולאחר מכן חטפה 5:0 משפיל בדרבי מגוואנגז'ו אברגרנדה, אלא שנראה שהקבוצה החדשה של ג'ובאני ואן ברונקהורסט נכנסת אט-אט לעניינים ואחרי שני ניצחונות רצופים ושלושה משחקים מתוך ארבעת האחרונים בהם ערן זהבי שוב מוצא את הרשת, גם בסין תולים תקוות בכחולים-לבנים.

במשחק האחרון ניצחה גוואנגז'ו ר.פ 2:3 את שנגחאי שנואה, אולם התוצאה מעט משקרת מכיוון שכבר בדקה ה-44 התוצאה הראתה 0:3, אחרי שערן זהבי כבש פעמיים וגם בישל לדיא סבע את שערו הראשון העונה.

ערן זהבי חוגג | אתר הליגה הסינית

"כוח האש של ערן זהבי חזר ואפילו היה חזק יותר", נכתב על קפטן נבחרת ישראל שכמובן גם מככה בנבחרת המחזור. "ר.פ ניצחה שני מחזורים ברציפות והיכולת של ערן זהבי היא ההוכחה לכך שהקבוצה חוזרת לעצמה. מלך השערים של הליגה הסינית חזר".

כאמור, אחרי הפתיחה הרעה שכללה שתי תבוסות, ערן זהבי כבר עם ארבעה שערים ובישול בשישה מחזורים והוא מפגר בשני שערים אחרי מלך שערי גוואנגז'ו אברגרנדה, וויי שיהאו הסיני שכבש שישה. בטבלה, שמתחלקת לשניים בעקבות חלוקת הקבוצות לבתים עקב התפרצות נגיף קורונה, ר.פ במקום החמישי בבית א' עם 7 נקודות, שמונה הפרש מהיריבה העירונית שבפסגה ושש נקודות משנדונג לוננג השנייה.

ערן זהבי
ערן זהבי | סינה, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי