לנון: "אלחמיד היה חייב להתמודד טוב יותר עם המצב"

לאחר ההדחה המאכזבת מליגת האלופות והטעות של המגן הישראלי בגול המכריע, מאמנו הודה: "הוא היה בעמדה טובה כדי לעצור את ההתקפה. כולנו צריכים לקחת אחריות על מה שהיה"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

הרבה מאוד קולות של אכזבה נשמעו אתמול (רביעי) ברחבות גלאזגו לאחר שסלטיק הודחה שוב ממוקדמות ליגת האלופות, כאשר הפעם הירוקים הופתעו על ידי פרנצווארוש, שניצחה 1:2 באחד מהאצטדיונים הקשים באירופה.

מי שספג הרבה מאוד ביקורות וחצים מאשימים היה חאתם עבד אלחמיד, שפתח בהרכב סלטיק במשחק ולא הצליח לסגור את החלוץ טוקמאק אנגואן בשער הניצחון של ההונגרים. לאחר המשחק המאמן ניל לנון הודה: "אני הרוס. זה לא אמור לקרות. זו תוצאה גרועה ואני חושב ששלטנו במשחק. היו לנו כל כך הרבה מצבים, אבל ספגנו שני שערים ממש רכים מאוד. כולנו צריכים לקחת אחריות על זה".

האחריות של המגן הישראלי: "אנחנו עושים הרבה מאוד טעויות בהגנה. חאתם היה בעמדה טובה לעצור את ההתקפה. כל מה שהוא היה צריך זה להתמודד עם התוקף טוב יותר, אבל לצערי זה לא קרה" סיכם המאמן.

ניל לנון | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

ומה מצפה לסלטיק כעת? אם יתמזל מזלה של אלופת סקוטלנד המאוכזבת, היא תוגרל ישירות לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, אך לתסריט כזה יש הסתברות נמוכה מאוד. מרב הסיכויים שהיא תוגרל לסיבוב השלישי של המפעל ותשחק ב-24 בספטמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי