בכורה רשמית לפרץ, וייסמן יהיה הרכש היקר בתולדות ויאדוליד

אליאל פרץ
אליאל פרץ | וולפסברגר, עמוד הפייסבוק

אקס מכבי תל אביב, שהגיע הקיץ לאוסטריה מהפועל חדרה, פתח בהרכב והשלים 66 דקות בניצחון וולפסברגר בגביע 2:5 על נויזידל הקטנה בתום הארכה. בספרד ממתינים בקוצר רוח לסגירת העסקה

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

ללא שון וייסמן, שרק השבוע שב לאימונים ואמור לעזוב בקרוב מאוד את אוסטריה ולעבור לספרד, וולפסברגר פתחה הערב (שישי) רשמית את העונה במשחק גביע ולא זכתה לחיים קלים בביתה לעיני כ-1,250 צופים, כשנזקקה להארכה כדי להכניע, בסופו של דבר, 2:5 את נויזידל הקטנה מהליגה האזורית.

אמנם מלך השערים שלה ושל הבונדסליגה בעונה שעברה לא נכלל בסגל, אך מי שערך הופעת בכורה רשמית היה אליאל פרץ, שעזב הקיץ את הפועל חדרה. פרץ, אקס מכבי תל אביב, קיבל את חולצה מספר 7 ופתח כצפוי בהרכב, אחרי שגם במשחקי ההכנה של הקבוצה היה שחקן משמעותי ב-11 של המאמן פרדיננד פלדהופר. הערב, כמו מרבית חבריו, הוא התקשה להרשים והוחלף בדקה ה-66.

למעשה, וולפסברגר כבר הוליכה 0:2 בדקה ה-57, אלא שבדקה ה-64 האורחת צימקה ובתוספת הזמן הצליחה לכפות 2:2 סנסציוני. בהארכה המארחת העבירה הילוך בדרך ל-2:5 וכרטיס לשלב הבא. כידוע, וולפסברגר תשתתף העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית והיא תערוך את משחק הליגה הראשון שלה העונה רק בעוד כשבועיים, בבית מול האלופה רד בול זלצבורג.

באשר לשון וייסמן, גם היום בספרד עסקו בהגעתו הצפויה לוויאדוליד וטענו כי יהפוך לשחקן היקר בתולדות המועדון. אמנם לא ישולמו עבורו כשישה מיליון יורו כפי שדווח תחילה, אך הסכום יהיה גבוה משלושה מיליון יורו – הסכום הגבוה אי פעם ששילמה ויאדוליד על שחקן. החלוץ כבר טען בפני מקורביו, כך לפי "El Norte de Castilla", שהוא יעבור לוויאדוליד, אולם טרם ברור מתי העסקה תושלם סופית ותוכרז.

שון וייסמן
שון וייסמן | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

אגב, גם בהולנד עלה הערב לכר הדשא לגיונר וזהו המגן הימני אלי דסה, שפתח בהרכב ויטסה ופעם נוספת השלים 90 דקות במשחק הכנה, הפעם מול פורטונה דיסלדורף הגרמנית ממנה נפרדה ב-2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי