שמיר וליאז' עלו לפסגת הליגה, ניצחון לאלחמיד עם סלטיק

חאתם עבד אלחמיד | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

הקשר השלים 76 דקות ב-0:3 של קבוצתו נגד בירסחוט וזמנית במקום הראשון בבלגיה. רפאלוב הוחלף אחרי 32 דקות באנטוורפו. לאחר הביקורות, המגן השלים 90 דקות ב-0:3 של אלופת סקוטלנד נגד מאת'רוול. ביטון סופסל

(גודל טקסט)

לאחר שגדי קינדה פתח הבוקר (ראשון) את משחקי הליגיונרים הישראליים, מספר נציגים נוספים לקחו חלק במשחקי קבוצותיהם ברחבי אירופה בהמשך היום.

בבלגיה, עדן שמיר פתח בהרכב של סטנדרט ליאז', שגברה 0:3 על בירסחוט במחזור הרביעי של הליגה וטיפסה למקום הראשון. אקס הפועל באר שבע שיחק 76 דקות והוחלף מיד לאחר השער השני. ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן בהפסד 2:0 לשרלואה. הקיצוני הישראלי הוחלף בדקה ה-32 לאחר שקבוצתו ספגה כרטיס אדום.

בסקוטלנד, סלטיק התאוששה מההדחה המאכזבת ממוקדמות ליגת האלופות עם ניצחון 0:3 על נועלת הטבלה מאת'רוול, שטרם רשמה ניצחון בפרמיירליג הסקוטית אחרי שישה מחזורים. למרות הטעות והביקורת אחרי המשחק האחרון, חאתם עבד אלחמיד השלים 90 דקות מוצלחות בהרכב של ניל לנון. ניר ביטון ישב על הספסל ולא שותף. אופיר מרציאנו והיברניאן הפסידו 1:0 לאברדין, השוער ספג מהנקודה הלבנה.

בקפריסין, בן שהר ואפואל ניקוסיה הפסידו 3:0 לא.א.ק לרנקה במסגרת המחזור השני של הליגה הבכירה. החלוץ הישראלי פתח בהרכב קבוצתו והוחלף בדקה ה-60.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי