בדרך לטורקיה? ערן זהבי הביע הסכמה עקרונית לשחק בפנרבחצ'ה

ערן זהבי
ערן זהבי | באדיבות סינה ספורט

לספורט1 נודע כי החלוץ טרם קיבל הצעה כספית והעסקה תלויה במכירת ודאט מוריקי. בטורקיה טוענים שהישראלי סיכם לשנתיים בהן ירוויח 2.3 מיליון יורו לעונה ויזכה למענק חתימה שמן

(גודל טקסט)

האם ערן זהבי בדרך לטורקיה? לספורט1 נודע היום (שני) כי כוכב נבחרת ישראל הביע הסכמה עקרונית לשחק בפנרבחצ'ה. יש לציין כי החלוץ טרם קיבל הצעה כספית והשלמת העסקה תלויה במכירתו של ודאט מוריקי, שאמור לעבור ללאציו תמורת כ-20 מיליון יורו. בהנחה ששחקן נבחרת קוסובו אכן יעזוב, הטורקים יעלו מדרגה במשא ומתן עם זהבי.

כידוע, זהבי המריא הבוקר עם שאר שחקני נבחרת ישראל לגלאזגו לקראת המשחק נגד סקוטלנד ביום שישי בגביע האומות, כשעתידו כמור עדיין לוט בערפל. עוד בשבוע שעבר פרסמנו כי כוכב גוואנגז'ו ר.פ לא ימשיך בסין, כאשר פנרבחצ'ה מעוניינת לצרפו. גם גם אייאקס, פ.ס.וו איינדהובן, פיינורד ומכבי תל אביב הוזכרו.

לפי דיווח שפורסם הבוקר בתקשורת הטורקית, חלה התקדמות משמעותית וזהבי בן ה-33 כבר סיכם לשנתיים בקבוצה.כזכור, לפי הפרסומים, שחקן העבר רוברטו קרלוס הפעיל לחץ גדול על זהבי להצטרף לקבוצה, והאוהדים הציפו את השחקן בהודעות באינסטגרם ובתגובות לפוסטים שלו. לפי "takvim", החלוץ הסכים למרבית תנאי החוזה: הוא יחתום לשנתיים בתמורה ל-2.3 מיליון יורו לעונה, יחד עם מענק חתימה שמן בגובה מיליון יורו.

הכוונה היא שיעבור את הבדיקות הרפואיות ביום שלישי וההעברה תוכרז רשמית ברביעי. "האוהדים ממש מצפים לחתימה הרשמית", נכתב בנוסף. בימים האחרונים דווח כי אמרה אמרה בלוזוגלו, המנהל המקצועי של פנר, שוחח עם סוכנו של החלוץ. על אף שערך מסיבה בסביון בביתו ביום שישי, לטענת הטורקים גם השחקן עצמו נכח באיסטנבול ביום חמישי ושוחח עם בלוזוגלו.

ערן זהבי
ערן זהבי במדי הנבחרת | אודי ציטיאט

18 שנה עברו מאז הנציג הישראלי האחרון בפנרבחצ'ה, אז היה זה חיים רביבו שהוליך את הקבוצה לאליפות וכבש שער היסטורי בליגת האלופות נגד באייר לברקוזן. זהבי צפוי להיות הנציג התשיעי של הכדורגל הישראלי בטורקיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי