Sport1 Banner

מאמנו של מרציאנו לפני ישראל: "אופיר חזר מפגרת הקורונה רזה וטוב יותר"

אופיר מרציאנו | האינסטגרם הרשמי של היברניאן

אחרי פתיחת עונה אדירה במדי היברניאן, השוער יפתח בין הקורות של ישראל מול סקוטלנד וג'ק רוס הודה כי הפעם הוא לא יתמוך בו, אך הבהיר: "משחק גדול עבור המוניטין שלו". וגם: האם חוזהו יוארך?

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה מצוינת שכללה שלושה שערי חובה בשישה מחזורים, אופיר מרציאנו, שוער היברניאן אשר ניצבת במקום השני בליגה הסקוטית, יפתח בין הקורות של נבחרת ישראל במשחק פתיחת ליגת האומות מול סקוטלנד בגלאזגו (שישי ב-21:45) ויקווה להמשיך את כושרו המצוין על חשבון חלק מחבריו הטובים.

ג'ק רוס, אשר בוודאי מוכר לחלק מכם מהסדרה "סנדרלנד עד המוות", מאמנו של מרציאנו בהיברניאן, הודה כי הפעם הוא לא יתמוך בשוער הבכיר שלו: "הרבה אנשים שמעודדים אותו על בסיס שבועי לא יהיו בעדו הפעם. זה משחק גדול מאוד עבורו ואני חושב שהוא מודע לתשומת לב ולחשיפה שהוא צפוי לקבל בסקוטלנד. הוא קיבל לא מעט קרדיט מהתקשרות ומהאוהדים על פתיחת העונה".

רוס הוסיף: "אם הוא יצליח לשחזר את היכולת הזו ברמה הבינלאומית, זה ישדרג את המוניטין שלו. יש לו שם טוב בסקוטלנד ואם הוא ימשיך להשתדרג ולבנות את עצמו, זה יעשה טוב לעתידו שלו ושל בני משפחתו. בגלל ששוערים משחקים יותר משחקנים, יש לו עוד המון שנים של כדורגל לפניו ואני מקווה שהן יהיו כאן איתנו".

על פי התקשורת הסקוטית, היברניאן מתכננת להאריך את חוזהו של מרציאנו שיסתיים בתום העונה. "אני ממש מרוצה ממנו", הודה רוס. "הוא בן 30 עכשיו ונמצא בשלב חשוב בקריירה שלו. הוא ניצל את הסגר כדי לעשות כמה שינוייים בסגנון החיים שלו, הוא חזר והוא נראה רזה יותר, לא שהוא לא היה בכושר טוב, אבל הוא שינה מעט את התזונה שלו, הוא מודע מאוד, יש לו תוכנית אימונים והוא עובד קשה עליה".

ג'ק רוס | Chloe Knott – Danehouse / Contributor

עוד באותו נושא: אופיר מרציאנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי