אקס מכבי חיפה יאמן את נאתכו וסטויקוביץ'

ביברס נאתכו | Nikola Krstic/MB Media/Getty Images

אלכסנדר סטנוייביץ', שהדריך את הירוקים בתחילת עונת 2014/15, מונה למאמן פרטיזן, אותה הוביל בעבר לשתי אליפויות וגביע. ידריך את קפטן נבחרת ישראל, את השוער ששיחק תחתיו בכרמל ואת סיידובה סומא

(גודל טקסט)

זוכרים את אלכסנדר סטנוייביץ'? הסרבי מונה בתחילת עונת 2014/15 בקול תרועה רמה למאמן מכבי חיפה והדריך את הירוקים עם חניכת אצטדיון סמי עופר, הגעתו של יוסי בניון לקבוצה וציפיות רבות להצלחה. הרומן הסתיים מוקדם מהצפוי, כשלאחר 15 מחזורים בהן הוא השיג 19 נקודות בלבד הוא התפטר מתפקידו.

היום (רביעי) סטנוייביץ' קיבל תפקיד חדש-ישן. הוא מונה למאמן פרטיזן הסרבית, אותה הדריך לקראת סיום עונת 2009/10 ועד לאמצע עונת 2011/12. הוא זכה עמה בשתי אליפויות וגביע אחד. המאמן ידריך בעצם את קפטן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו, אשר משחק בקבוצה.

כמו כן, גם ולדימיר סטויקוביץ', ששיחק תחתיו במכבי חיפה, יחזור לשתף איתו פעולה בפרטיזן. בזמנו, סטונייביץ' הביא את השוער אל המועדון מהכרמל. אקס ירוק נוסף שמשחק במועדון הוא סיידובה סומא. מאז עזב סטנוייביץ' את הירוקים, הקריירה שלו התקשתה להתרומם והוא אימן בסין, בערב הסעודית וגם את פאוק היוונית לתקופה קצרה.

אלכסנדר סטנוייביץ'
אלכסנדר סטנוייביץ' | צילום: עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי