בוריס קליימן: "מאמין שעוד אהיה בנבחרת, נחכה לזימון הבא"

בוריס קליימן
בוריס קליימן | ערן לוף

שוער וולוס, שבשבוע הבא יתחיל רשמית את דרכו החדשה ביוון, התראיין ב-103FM על משחק הנבחרת בסקוטלנד ולקראת העונה שבפתח: "המטרה שלנו היא להגיע לאירופה"

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר מחודש, ב-1.8.2020, עזב בוריס קליימן את קפריסין לאחר שנתיים מוצלחות בפראלימני וחתם רשמית בקבוצה חדשה ויעד מאוד קרוב לאי השכן, בקבוצת וולוס היוונית שאת העונה שעברה סיימה במקום ה-11.

הערב (שני), שישה ימים לפני שוולוס תפתח רשמית את עונת 2020/21 במשחק חוץ נגד אטרומיטוס, השוער התראיין ב-103FM וסיפר על ההכנה לעונה: "היו לנו משחקי ידידות גם נגד קבוצות גדולות, כולל אריס סלוניקי שנגדה סיימנו שלשום ב-0:0 ונראינו מצוין. הגיעו לא מעט שחקנים חדשים בקיץ וזה לא קל, אבל במשחק האחרון מול קבוצה לא קטנה הגענו להמון מצבים ושיחקנו טוב. אנחנו עם הפנים לאטרומיטוס ולפתיחת הליגה".

הציפיות של וולוס: "הנשיא אמר לנו פעם או פעמיים שהוא רוצה להגיע לאירופה העונה. זו קבוצה שעלתה ליגות שלוש שנים ברציפות ובשנה שעברה הייתה במרחק שתי נקודות מאירופה. יש כאן המון ספרדים, גם מאמן ספרדי, אוהבים כאן את סגנון הטיקי-טאקה".

בוריס קליימן | וולוס, רשמי

על משחק הנבחרת נגד סקוטלנד: "אני חושב שהנבחרת שיחקה בצורה מסודרת, השחקנים יודעים מה הם עושים. אני מאחל להם הצלחה וחושב שאפשר לעשות תוצאות טובות".

אם לא חסר לו זימון לנבחרת: "אני עוד מאמין ומקווה שאהיה בנבחרת, נחכה לזימון הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי