חיפשה שובר שיוויון במירוץ האליפות: לידור כהן חתם בדילה גורי

לידור כהן | פרטי

תחנה ראשונה מעבר לים: אחרי שלוש וחצי שנים במכבי פתח תקווה, שחקן ההתקפה עבר ללא תמורה לליגה הגיאורגית שם הוא ינסה להביא לקבוצתו החדשה את התואר הנחשק לראשונה מאז 2015

(גודל טקסט)

כחודשיים לאחר ראיון הפרידה שהעניק לספורט1, לידור כהן מתחיל פרק חדש בקריירה. שחקנה של מכבי פתח תקווה בשלוש וחצי העונות האחרונות חתם היום (שישי) במדי במדי קבוצת דילה גורי הגיאורגית, שנמצאת בבעלות ישראלית ושואפת לזכות באליפות לראשונה מאז 2015.

דילה גורי אמנם ממוקמת במקום הרביעי בטבלה אחרי עשרה מחזורים, אך רק נקודה מפרידה בינה לבין המוליכה דינמו באטומי, שהפסידה לאחרונה לב"ש במוקדמות הליגה האירופית. בקבוצה רצו להנחית שחקן שיוכל להיות שובר שיוויון בליגה והחליטו ללכת על כהן, שהצטיין אשתקד וסייע לפ"ת לשוב לליגת העל.

הקבוצה הגיאורגית והכדורגל הישראלי היו קשורים האחד בשני לא מעט במהלך השנים האחרונות, כאשר המאמן זיו אריה אימן את המועדון וכמוהו גם המאמן ושחקן העבר גיאורגי דרסיליה. בנוסף, עלי מוחמד, רומריק אטו, דידייה קוגבנייה ולאנדרו ריביירו שיחקו בקבוצה הגיאורגית וכמובן גם בישראל.

כהן בן ה-27 צפוי להמריא לגיאורגיה כבר ביום ראשון, שם הוא לא אמור להיכנס לבידוד בעקבות חוקי המדינה, בה אפילו מותרת כניסת אוהדים למגרשים. דילה גורי היא הקבוצה השלישית בקריירה של כהן, שכאמור העביר את מרבית שנותיו במכבי פתח תקווה ושיחק גם בבית"ר ירושלים.

לידור כהן
לידור כהן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי