זהבי: "לא מנסה לצאת מלאך, כולם רוצים כותרות על הגב שלי"

עו"ד עדי כרמלי, ערן זהבי | אלוני מור

כוכב נבחרת ישראל לא התנצל על המקרה האחרון במהלכו נלקח לחקירה במשטרה ואמר: "מאז המקרה הבנתי כמה באמת אוהבים אותי, שכנים הגיעו לכאן עם מתנות. אמת יש רק אחת והיא מנצחת הכל"

(גודל טקסט)

שבוע לא פשוט עבר על ערן זהבי. כוכב נבחרת ישראל שקיווה למצוא קבוצה חדשה בחו"ל, הסתבך בגדול לאחר שנלקח לחקירה כשהוא אזוק בשל מסיבה שקיים ביום שישי בביתו במהלכה השכנים התלוננו על רעש מוגזם. זהבי, כזכור, סירב להציג תעודת זהות ואיים על שוטרים. אתמול (שבת) התייחסה אשתו שי לראשונה למקרה, וכעת הגיע תורו של השחקן עצמו.

זהבי כתב פוסט באינסטגרם שמטרתו אחת – הוא לא הצטער על מעשיו והבהיר כי אנשים רוצים לייצר כותרות על חשבונו. מעבר לכך טען שהוא קיבל המון אהבה מהשכנים ואפילו מתנות.

"אחרי כל הסערה והמקרה שיצא מכל פרופורציה אפשרית, אני לא הולך להתעסק בהסברים, האשמות או בניסיון לצאת מלאך", כתב בפתח דבריו באינסטגרם.

"מאז המקרה, הבנתי כמה באמת אוהבים אותנו, אפילו יותר ממה שחשבתי. שכנים מקסימים שהגיעו, הביאו מתנות: יין ועוגות וביקשו לבוא ולהסביר שהם שמחים שאנחנו פח.

ובגלל זה אני אומר תמיד: "לא מה שכותבים ולא מה שאומרים, כולם רוצים כותרות וכנראה שהשם שלנו מייצר את זה, וגם על זה אני אומר תודה גדולה. אז שוב אני אומר ומאחל לכולם אהבת חינם! אמת יש רק אחת ובסוף היא מנצחת את הכל. שבוע טוב, שנה מבורכת ורק טוב לכולם".

רגע המעצר של ערן זהבי | צילום מסך
View this post on Instagram

שבוע טוב לכולם אחרי כל הסערה והמקרה שיצא מכל פרופורציה אפשרית אני לא הולך להתעסק בהסברים, האשמות ,או בניסיון לצאת מלאך מאז המקרה הבנתי כמה באמת אוהבים אותנו אפילו יותר ממה שחשבתי ,שכנים מקסימים שהגיעו הביאו מתנות יין עוגות ביקשו לבוא ולהסביר שהם שמחים שאנחנו פה ובגלל זה אני אומר תמיד: לא מה שכותבים ,לא מה שאומרים , כולם רוצים כותרות וכנראה שהשם שלנו מייצר את זה וגם על זה אני אומר תודה גדולה. אז שוב אני אומר ומאחל לכולם אהבת חינם!!!!! אמת יש רק אחת ובסוף היא מנצחת הכל שבוע טוב שנה מבורכת ורק טוב לכולם💙

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי